Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transportbūves |
Nosaukums |
„Perspektīvās satiksmes intensitātes noteikšanas metodes” („Autoceļa A10 Rīga – Ventspils posma 40.240km - 42.650km rekonstrukcijas projekts”) |
Nosaukums angļu valodā |
„Determination Methods of Perspective Traffic Intensity” („Reconstruction Project of Road A10 Riga – Ventspils Section from 40.240km to 42.650km”) |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
prof. J.Smirnovs |
Recenzents |
prof. J.R.Naudžuns |
Anotācija |
Darbu veido divas daļas: bakalaura darbs - Perspektīvās satiksmes intensitātes noteikšanas
metodes un inženierprojekts - Autoceļa A10 Rīga-Ventspils posma 40.240km 42.650km
rekonstrukcijas projekts
Bakalaura darbā teorijas 1.daļā apkopota un izanalizēta informācija par satiksmes intensitātes
datu izmantošanu autoceļu nozarē, 2.daļā apkopota un izanalizēta informācija par perspektīvās
satiksmes intensitātes noteikšanas metodēm. Savukārt pētījuma daļā tiek veikts pētījums par to kā
mainītos prognoze izmantojot dažādas metodes un kā līdz ar to mainītos projektētāja pieņemtie
lēmumi.
Bakalaura darba apjoms ir 50 lpp., 20 attēli, 11 tabulas, 39 izmantotās literatūras avoti.
Inženierprojekts izstrādāts Valsts galvenā autoceļa A10 Rīga-Ventspils posma no 40.240km
līdz 42.650km rekonstrukcijai. Projekta risinājumi paredz esošā ceļa rekonstrukciju, ievērtējot
2010.gadā izstrādāto skiču projektā paredzētos risinājumus. Projektēts plāns, garenprofils, vertikālais
plānojums, ūdens atvade, satiksmes organizācija. Satiksmes drošības uzlabošanai paredzēta vairāku
esošo nobrauktuvju likvidēšana, to vietā paredzot paralēlos ceļus.
Inženierprojekts sastāv no 27 rasējumiem, 22 attēliem (no tiem 16 fotogrāfijas), 13 tabulām,
izmantoti 39 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
satiksmes intensitāte, rekonstrukcija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
traffic intensity, reconstruction |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
20.01.2012 13:17:46 |