Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Transportation Engineering
Title in original language „Perspektīvās satiksmes intensitātes noteikšanas metodes” („Autoceļa A10 Rīga – Ventspils posma 40.240km - 42.650km rekonstrukcijas projekts”)
Title in English „Determination Methods of Perspective Traffic Intensity” („Reconstruction Project of Road A10 Riga – Ventspils Section from 40.240km to 42.650km”)
Department 24100 Institute of Transport Infrastructure Engineering
Scientific advisor prof. J.Smirnovs
Reviewer prof. J.R.Naudžuns
Abstract Darbu veido divas daļas: bakalaura darbs - Perspektīvās satiksmes intensitātes noteikšanas metodes un inženierprojekts - Autoceļa A10 Rīga-Ventspils posma 40.240km 42.650km rekonstrukcijas projekts Bakalaura darbā teorijas 1.daļā apkopota un izanalizēta informācija par satiksmes intensitātes datu izmantošanu autoceļu nozarē, 2.daļā apkopota un izanalizēta informācija par perspektīvās satiksmes intensitātes noteikšanas metodēm. Savukārt pētījuma daļā tiek veikts pētījums par to kā mainītos prognoze izmantojot dažādas metodes un kā līdz ar to mainītos projektētāja pieņemtie lēmumi. Bakalaura darba apjoms ir 50 lpp., 20 attēli, 11 tabulas, 39 izmantotās literatūras avoti. Inženierprojekts izstrādāts Valsts galvenā autoceļa A10 Rīga-Ventspils posma no 40.240km līdz 42.650km rekonstrukcijai. Projekta risinājumi paredz esošā ceļa rekonstrukciju, ievērtējot 2010.gadā izstrādāto skiču projektā paredzētos risinājumus. Projektēts plāns, garenprofils, vertikālais plānojums, ūdens atvade, satiksmes organizācija. Satiksmes drošības uzlabošanai paredzēta vairāku esošo nobrauktuvju likvidēšana, to vietā paredzot paralēlos ceļus. Inženierprojekts sastāv no 27 rasējumiem, 22 attēliem (no tiem 16 fotogrāfijas), 13 tabulām, izmantoti 39 literatūras avoti.
Keywords satiksmes intensitāte, rekonstrukcija
Keywords in English traffic intensity, reconstruction
Language lv
Year 2012
Date and time of uploading 20.01.2012 13:17:46