Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Mazumtirdzniecības uzņēmuma digitālās transformācijas plānošana |
Nosaukums angļu valodā |
Planning the Digital Transformation of a Retail Business |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Rūta Pirta-Dreimane |
Recenzents |
Dana Behmane |
Anotācija |
Digitālā transformācija jeb digitalizācija ir digitālo tehnoloģiju integrācijas process visos uzņēmuma sektoros, kas noved līdz izmaiņām uzņēmuma darbības un biznesa modelī. Šis darbs aplūko digitālās transformācijas iespējas mazu un vidēju izmēru mazumtirdzniecības industrijas uzņēmumos, konkrētāk, tieši digitālās transformācijas potenciālu un iespējas SIA LM JŪRMALA uzņēmumā. Darbs satur izvērstu informācijas analīzi par digitālo transformāciju, tās līmeņa noteikšanu uzņēmumos, kā arī praktisku SIA LM JŪRMALA digitālo analīzi un digitālā līmeņa celšanas iespēju apskati, kas ļāva izveidot digitalizācijas rekomendācijas un izvēlētā digitālā rīka prototipu.
Dati par darba apjomu - 58 lapaspuses, 3 attēli, 6 tabulas, 3 pielikumi un 25 informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
Digitālizācija, mazumtirdzniecības uzņēmumi, digitālais briedums |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
digitalization, retail companies, digital maturity |
Valoda |
lv |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
28.05.2024 13:36:46 |