Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Information Technology |
Title in original language |
Mazumtirdzniecības uzņēmuma digitālās transformācijas plānošana |
Title in English |
Planning the Digital Transformation of a Retail Business |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Rūta Pirta-Dreimane |
Reviewer |
Dana Behmane |
Abstract |
Digitālā transformācija jeb digitalizācija ir digitālo tehnoloģiju integrācijas process visos uzņēmuma sektoros, kas noved līdz izmaiņām uzņēmuma darbības un biznesa modelī. Šis darbs aplūko digitālās transformācijas iespējas mazu un vidēju izmēru mazumtirdzniecības industrijas uzņēmumos, konkrētāk, tieši digitālās transformācijas potenciālu un iespējas SIA LM JŪRMALA uzņēmumā. Darbs satur izvērstu informācijas analīzi par digitālo transformāciju, tās līmeņa noteikšanu uzņēmumos, kā arī praktisku SIA LM JŪRMALA digitālo analīzi un digitālā līmeņa celšanas iespēju apskati, kas ļāva izveidot digitalizācijas rekomendācijas un izvēlētā digitālā rīka prototipu.
Dati par darba apjomu - 58 lapaspuses, 3 attēli, 6 tabulas, 3 pielikumi un 25 informācijas avoti. |
Keywords |
Digitālizācija, mazumtirdzniecības uzņēmumi, digitālais briedums |
Keywords in English |
digitalization, retail companies, digital maturity |
Language |
lv |
Year |
2024 |
Date and time of uploading |
28.05.2024 13:36:46 |