Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Reklāmas stratēģiju ietekme uz daudznacionāla uzņēmuma attīstību
Nosaukums angļu valodā The Influence of Advertising Strategies on the development of Multinational Company
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Irina Voronova
Recenzents Māra Pētersone
Anotācija Reklāma ir efektīva stratēģija, kas palīdz uzņēmumiem piesaistīt klientus. Tāpat, informējot klientus par uzņēmuma piedāvātajiem pakalpojumiem, tas palīdz iegūt viņu pārliecību. Lielākā daļa uzņēmumu pārdod savas preces un pakalpojumus, izmantojot vismaz vienu reklāmas stratēģiju. Ja tirgotāji labi pārzina dažādus reklāmas veidus, viņi biznesā var ieviest daudzas jaunas pieejas. Jaunu uzņēmumu piesaiste, saglabājot esošos, ir mūsdienīga stratēģija. Starptautiskie uzņēmumi savai reklāmai izmanto dažādus medijus, piemēram, internetu, TV, radio, drukātu, āra, partizānu un produktu izvietošanu. Tomēr kāda ir labākā reklāmas stratēģija? Kuras reklāmas piedāvā vairāk iespēju? Izaicinājumi rodas, izmantojot reklāmas nepareizā platformā nepareizā laikā. Šis pētījums akcentē iepriekš minētās grūtības, ar kurām saskaras reklāmas un mārketinga sektors patērētāju vēlmju, tehnoloģiju attīstības u.c. rezultātā.
Atslēgas vārdi Reklāma, Reklāmas stratēģijas, Starptautiskā reklāma, Starptautisks uzņēmums
Atslēgas vārdi angļu valodā Advertising, Advertising Strategies, International Advertising, Multinational Company
Valoda eng
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 27.05.2024 11:40:33