Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Reklāmas stratēģiju ietekme uz daudznacionāla uzņēmuma attīstību |
Nosaukums angļu valodā |
The Influence of Advertising Strategies on the development of Multinational Company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Irina Voronova |
Recenzents |
Māra Pētersone |
Anotācija |
Reklāma ir efektīva stratēģija, kas palīdz uzņēmumiem piesaistīt klientus. Tāpat, informējot klientus par uzņēmuma piedāvātajiem pakalpojumiem, tas palīdz iegūt viņu pārliecību. Lielākā daļa uzņēmumu pārdod savas preces un pakalpojumus, izmantojot vismaz vienu reklāmas stratēģiju. Ja tirgotāji labi pārzina dažādus reklāmas veidus, viņi biznesā var ieviest daudzas jaunas pieejas. Jaunu uzņēmumu piesaiste, saglabājot esošos, ir mūsdienīga stratēģija. Starptautiskie uzņēmumi savai reklāmai izmanto dažādus medijus, piemēram, internetu, TV, radio, drukātu, āra, partizānu un produktu izvietošanu. Tomēr kāda ir labākā reklāmas stratēģija? Kuras reklāmas piedāvā vairāk iespēju? Izaicinājumi rodas, izmantojot reklāmas nepareizā platformā nepareizā laikā. Šis pētījums akcentē iepriekš minētās grūtības, ar kurām saskaras reklāmas un mārketinga sektors patērētāju vēlmju, tehnoloģiju attīstības u.c. rezultātā. |
Atslēgas vārdi |
Reklāma, Reklāmas stratēģijas, Starptautiskā reklāma, Starptautisks uzņēmums |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Advertising, Advertising Strategies, International Advertising, Multinational Company |
Valoda |
eng |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
27.05.2024 11:40:33 |