Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Reklāmas stratēģiju ietekme uz daudznacionāla uzņēmuma attīstību |
Title in English |
The Influence of Advertising Strategies on the development of Multinational Company |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Irina Voronova |
Reviewer |
Māra Pētersone |
Abstract |
Reklāma ir efektīva stratēģija, kas palīdz uzņēmumiem piesaistīt klientus. Tāpat, informējot klientus par uzņēmuma piedāvātajiem pakalpojumiem, tas palīdz iegūt viņu pārliecību. Lielākā daļa uzņēmumu pārdod savas preces un pakalpojumus, izmantojot vismaz vienu reklāmas stratēģiju. Ja tirgotāji labi pārzina dažādus reklāmas veidus, viņi biznesā var ieviest daudzas jaunas pieejas. Jaunu uzņēmumu piesaiste, saglabājot esošos, ir mūsdienīga stratēģija. Starptautiskie uzņēmumi savai reklāmai izmanto dažādus medijus, piemēram, internetu, TV, radio, drukātu, āra, partizānu un produktu izvietošanu. Tomēr kāda ir labākā reklāmas stratēģija? Kuras reklāmas piedāvā vairāk iespēju? Izaicinājumi rodas, izmantojot reklāmas nepareizā platformā nepareizā laikā. Šis pētījums akcentē iepriekš minētās grūtības, ar kurām saskaras reklāmas un mārketinga sektors patērētāju vēlmju, tehnoloģiju attīstības u.c. rezultātā. |
Keywords |
Reklāma, Reklāmas stratēģijas, Starptautiskā reklāma, Starptautisks uzņēmums |
Keywords in English |
Advertising, Advertising Strategies, International Advertising, Multinational Company |
Language |
eng |
Year |
2024 |
Date and time of uploading |
27.05.2024 11:40:33 |