Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Pētījums par patērētāju uzvedību ietekmējošiem faktoriem Taizemē |
Nosaukums angļu valodā |
Research on the factors affecting consumer behaviour in Thailand |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Rita Greitāne |
Recenzents |
Jekaterina Vozņuka |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Sadia Kazi
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Rita Greitāne
Bakalaura darba temats: Pētījums par faktoriem, kas ietekmē patērētāju uzvedību Taizemē
Bakalaura darbs rakstīts: angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 61 lpp., tajā iekļauti 23 attēli. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 26 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 1 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Saskaņā ar bakalaura darbu galvenie faktori, kas ietekmē patērētāju uzvedību Taizemē, ir psiholoģiskie, sociālie, personiskie, situācijas, mārketinga faktori. Patērētāju izvēli būtiski ietekmē sociālās normas, piemēram, attiecības starp cilvēku un ģimeni vai pat viņa sabiedrību un reliģiskā (budisma) pārliecība. Patērētāju uzvedību ietekmē arī tādi psiholoģiski un ekonomiski faktori kā attieksme un uztvere. Tādu sociālo faktoru kā sociālais statuss un loma sabiedrībā nozīme arī uzsver, cik sarežģīta var būt patērētāju uzvedība Taizemes tirgū.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Kazi, S., Greitāne, R. (2024). Research on factors…. Bachelor Thesis. Riga: RTU FEEM, academic study program “….”, p…. |
Atslēgas vārdi |
lēmumu pieņemšana, sociālie mediji, elektroniskā komercija, cilvēku eksperiments, cilvēks, mārketings, emocijas, izziņa, ietekme uz vidi, pieprasījuma reakcija un pārdošana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
decision making, social media, electronic commerce, human experiment, human, marketing, emotion, cognition, environment impact, demand response and sales |
Valoda |
eng |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
25.05.2024 10:45:14 |