Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Pētījums par patērētāju uzvedību ietekmējošiem faktoriem Taizemē
Title in English Research on the factors affecting consumer behaviour in Thailand
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Rita Greitāne
Reviewer Jekaterina Vozņuka
Abstract Bakalaura darba autors: Sadia Kazi Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Rita Greitāne Bakalaura darba temats: Pētījums par faktoriem, kas ietekmē patērētāju uzvedību Taizemē Bakalaura darbs rakstīts: angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 61 lpp., tajā iekļauti 23 attēli. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 26 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 1 pielikumi. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Saskaņā ar bakalaura darbu galvenie faktori, kas ietekmē patērētāju uzvedību Taizemē, ir psiholoģiskie, sociālie, personiskie, situācijas, mārketinga faktori. Patērētāju izvēli būtiski ietekmē sociālās normas, piemēram, attiecības starp cilvēku un ģimeni vai pat viņa sabiedrību un reliģiskā (budisma) pārliecība. Patērētāju uzvedību ietekmē arī tādi psiholoģiski un ekonomiski faktori kā attieksme un uztvere. Tādu sociālo faktoru kā sociālais statuss un loma sabiedrībā nozīme arī uzsver, cik sarežģīta var būt patērētāju uzvedība Taizemes tirgū. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Kazi, S., Greitāne, R. (2024). Research on factors…. Bachelor Thesis. Riga: RTU FEEM, academic study program “….”, p….
Keywords lēmumu pieņemšana, sociālie mediji, elektroniskā komercija, cilvēku eksperiments, cilvēks, mārketings, emocijas, izziņa, ietekme uz vidi, pieprasījuma reakcija un pārdošana
Keywords in English decision making, social media, electronic commerce, human experiment, human, marketing, emotion, cognition, environment impact, demand response and sales
Language eng
Year 2024
Date and time of uploading 25.05.2024 10:45:14