Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Pētījums par patērētāju uzvedību ietekmējošiem faktoriem Taizemē |
Title in English |
Research on the factors affecting consumer behaviour in Thailand |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Rita Greitāne |
Reviewer |
Jekaterina Vozņuka |
Abstract |
Bakalaura darba autors: Sadia Kazi
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Rita Greitāne
Bakalaura darba temats: Pētījums par faktoriem, kas ietekmē patērētāju uzvedību Taizemē
Bakalaura darbs rakstīts: angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 61 lpp., tajā iekļauti 23 attēli. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 26 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 1 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Saskaņā ar bakalaura darbu galvenie faktori, kas ietekmē patērētāju uzvedību Taizemē, ir psiholoģiskie, sociālie, personiskie, situācijas, mārketinga faktori. Patērētāju izvēli būtiski ietekmē sociālās normas, piemēram, attiecības starp cilvēku un ģimeni vai pat viņa sabiedrību un reliģiskā (budisma) pārliecība. Patērētāju uzvedību ietekmē arī tādi psiholoģiski un ekonomiski faktori kā attieksme un uztvere. Tādu sociālo faktoru kā sociālais statuss un loma sabiedrībā nozīme arī uzsver, cik sarežģīta var būt patērētāju uzvedība Taizemes tirgū.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Kazi, S., Greitāne, R. (2024). Research on factors…. Bachelor Thesis. Riga: RTU FEEM, academic study program “….”, p…. |
Keywords |
lēmumu pieņemšana, sociālie mediji, elektroniskā komercija, cilvēku eksperiments, cilvēks, mārketings, emocijas, izziņa, ietekme uz vidi, pieprasījuma reakcija un pārdošana |
Keywords in English |
decision making, social media, electronic commerce, human experiment, human, marketing, emotion, cognition, environment impact, demand response and sales |
Language |
eng |
Year |
2024 |
Date and time of uploading |
25.05.2024 10:45:14 |