Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Pētījums par zaļā mārketinga ietekmi uz patērētāju uzvedību Indijā
Nosaukums angļu valodā Research on the impact of green marketing on consumer behavior in India
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Ieva Andersone
Recenzents Fernando Samuel Pazce Benavides
Anotācija Bakalaura darba autors: Dennis John Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Ieva Andersone Bakalaura darba temats: Pētījums par zaļā mārketinga ietekmi uz patērētāju uzvedību Indijā. Bakalaura darbs rakstīts: angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā daļa, pētījuma daļa, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 64 lpp., tajā iekļauti 20 attēli, 1 tabula. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti64 avoti angļu valodā. Darbam pievienots 01 pielikums. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Šis bakalaura darbs atklāja, ka Indijas tirgū videi draudzīgam mārketingam ir liela nozīme klientu uzvedībā. Iepirkšanās interesi ietekmē tas, ka patērētāji dod priekšroku videi draudzīgiem produktiem, kā arī viņu nolūks atsaukties un pirkt no uzņēmumiem, kas rūpējas par vidi. Tiek ietekmēta arī iepakojuma izvēle un produktu apsvērumi, uzsverot ilgtspējīgu produktu radīšanas nozīmi. Svarīga ir uzticēšanās uzņēmumu vides apgalvojumiem, kā arī klientu gatavība maksāt vairāk par ekosertificētiem produktiem. Pozitīva komunikācija un patērētāju informētība ir nepieciešama, lai veicinātu zaļā mārketinga aktivitātes jebkuram uzņēmumam Indijā. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: John, D., Andersone, I. (2024). Pētījums par zaļā mārketinga komunikācijas ietekmi uz patērētāju uzvedību Indija. Bakalaura darbs, Rīga: RTU, Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts, studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 64 lpp.
Atslēgas vārdi zaļais mārketings, zaļā mārketinga komunikācija, patērētāju uzvedība, ilgtspēja, Indija.
Atslēgas vārdi angļu valodā green marketing, green marketing communication, consumer behavior, sustainability, India.
Valoda eng
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 24.05.2024 18:31:00