Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Pētījums par zaļā mārketinga ietekmi uz patērētāju uzvedību Indijā
Title in English Research on the impact of green marketing on consumer behavior in India
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Ieva Andersone
Reviewer Fernando Samuel Pazce Benavides
Abstract Bakalaura darba autors: Dennis John Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Ieva Andersone Bakalaura darba temats: Pētījums par zaļā mārketinga ietekmi uz patērētāju uzvedību Indijā. Bakalaura darbs rakstīts: angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā daļa, pētījuma daļa, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 64 lpp., tajā iekļauti 20 attēli, 1 tabula. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti64 avoti angļu valodā. Darbam pievienots 01 pielikums. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Šis bakalaura darbs atklāja, ka Indijas tirgū videi draudzīgam mārketingam ir liela nozīme klientu uzvedībā. Iepirkšanās interesi ietekmē tas, ka patērētāji dod priekšroku videi draudzīgiem produktiem, kā arī viņu nolūks atsaukties un pirkt no uzņēmumiem, kas rūpējas par vidi. Tiek ietekmēta arī iepakojuma izvēle un produktu apsvērumi, uzsverot ilgtspējīgu produktu radīšanas nozīmi. Svarīga ir uzticēšanās uzņēmumu vides apgalvojumiem, kā arī klientu gatavība maksāt vairāk par ekosertificētiem produktiem. Pozitīva komunikācija un patērētāju informētība ir nepieciešama, lai veicinātu zaļā mārketinga aktivitātes jebkuram uzņēmumam Indijā. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: John, D., Andersone, I. (2024). Pētījums par zaļā mārketinga komunikācijas ietekmi uz patērētāju uzvedību Indija. Bakalaura darbs, Rīga: RTU, Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts, studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 64 lpp.
Keywords zaļais mārketings, zaļā mārketinga komunikācija, patērētāju uzvedība, ilgtspēja, Indija.
Keywords in English green marketing, green marketing communication, consumer behavior, sustainability, India.
Language eng
Year 2024
Date and time of uploading 24.05.2024 18:31:00