Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Mārketinga stratēģijas izstrāde digitālā mārketinga uzņēmumam
Nosaukums angļu valodā Development of marketing strategy for the digital marketing company
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Inese Vētra
Recenzents Linda Saulīte
Anotācija Bakalaura darba autors: Šeila Proknere Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg.sc.soc., Inese Vētra Bakalaura darba temats: Mārketinga stratēģijas izstrāde digitālā mārketinga uzņēmumam Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 70.lpp, tajā iekļauti 15 attēli, 29 tabulas, 2 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 7 latviešu un 27 angļu valodā. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Izstrādāta mārketinga stratēģija ar gada budžeta sadalījumu, kā arī izveidots mārketinga kalendārs ar konkrētiem veicamajiem uzdevumiem. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Proknere, Š., Vētra, I., (2024). Mārketinga stratēģijas izstrāde digitālā mārketinga uzņēmumam. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI, akadēmiskā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”, 70.lpp. Atslēgas vārdi: Digitālais mārketings, uzņēmējdarbība, mārketings, stratēģija, tiešsaistes reklāmas
Atslēgas vārdi Digitālais mārketings, uzņēmējdarbība, mārketings, stratēģija, tiešsaistes reklāmas
Atslēgas vārdi angļu valodā : Digital Marketing, Business, Marketing, Strategy, Online Advertising.
Valoda lv
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 24.05.2024 16:07:43