Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga stratēģijas izstrāde digitālā mārketinga uzņēmumam |
Nosaukums angļu valodā |
Development of marketing strategy for the digital marketing company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Inese Vētra |
Recenzents |
Linda Saulīte |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Šeila Proknere
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg.sc.soc., Inese Vētra
Bakalaura darba temats: Mārketinga stratēģijas izstrāde digitālā mārketinga uzņēmumam
Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 70.lpp, tajā iekļauti 15 attēli, 29 tabulas, 2 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 7 latviešu un 27 angļu valodā.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Izstrādāta mārketinga stratēģija ar gada budžeta sadalījumu, kā arī izveidots mārketinga kalendārs ar konkrētiem veicamajiem uzdevumiem.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Proknere, Š., Vētra, I., (2024). Mārketinga stratēģijas izstrāde digitālā mārketinga uzņēmumam. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI, akadēmiskā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”, 70.lpp.
Atslēgas vārdi: Digitālais mārketings, uzņēmējdarbība, mārketings, stratēģija, tiešsaistes reklāmas |
Atslēgas vārdi |
Digitālais mārketings, uzņēmējdarbība, mārketings, stratēģija, tiešsaistes reklāmas |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
: Digital Marketing, Business, Marketing, Strategy, Online Advertising. |
Valoda |
lv |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
24.05.2024 16:07:43 |