| Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
| Nosaukums |
Mārketinga stratēģijas izstrāde digitālā mārketinga uzņēmumam |
| Nosaukums angļu valodā |
Development of marketing strategy for the digital marketing company |
| Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
| Darba vadītājs |
Inese Vētra |
| Recenzents |
Linda Saulīte |
| Anotācija |
Bakalaura darba autors: Šeila Proknere
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg.sc.soc., Inese Vētra
Bakalaura darba temats: Mārketinga stratēģijas izstrāde digitālā mārketinga uzņēmumam
Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 70.lpp, tajā iekļauti 15 attēli, 29 tabulas, 2 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 7 latviešu un 27 angļu valodā.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Izstrādāta mārketinga stratēģija ar gada budžeta sadalījumu, kā arī izveidots mārketinga kalendārs ar konkrētiem veicamajiem uzdevumiem.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Proknere, Š., Vētra, I., (2024). Mārketinga stratēģijas izstrāde digitālā mārketinga uzņēmumam. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI, akadēmiskā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”, 70.lpp.
Atslēgas vārdi: Digitālais mārketings, uzņēmējdarbība, mārketings, stratēģija, tiešsaistes reklāmas |
| Atslēgas vārdi |
Digitālais mārketings, uzņēmējdarbība, mārketings, stratēģija, tiešsaistes reklāmas |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
: Digital Marketing, Business, Marketing, Strategy, Online Advertising. |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2024 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
24.05.2024 16:07:43 |