Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Mārketinga stratēģijas izstrāde digitālā mārketinga uzņēmumam
Title in English Development of marketing strategy for the digital marketing company
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Inese Vētra
Reviewer Linda Saulīte
Abstract Bakalaura darba autors: Šeila Proknere Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg.sc.soc., Inese Vētra Bakalaura darba temats: Mārketinga stratēģijas izstrāde digitālā mārketinga uzņēmumam Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 70.lpp, tajā iekļauti 15 attēli, 29 tabulas, 2 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 7 latviešu un 27 angļu valodā. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Izstrādāta mārketinga stratēģija ar gada budžeta sadalījumu, kā arī izveidots mārketinga kalendārs ar konkrētiem veicamajiem uzdevumiem. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Proknere, Š., Vētra, I., (2024). Mārketinga stratēģijas izstrāde digitālā mārketinga uzņēmumam. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI, akadēmiskā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”, 70.lpp. Atslēgas vārdi: Digitālais mārketings, uzņēmējdarbība, mārketings, stratēģija, tiešsaistes reklāmas
Keywords Digitālais mārketings, uzņēmējdarbība, mārketings, stratēģija, tiešsaistes reklāmas
Keywords in English : Digital Marketing, Business, Marketing, Strategy, Online Advertising.
Language lv
Year 2024
Date and time of uploading 24.05.2024 16:07:43