Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
E-komercijas ietekmes novērtējums uz Pakistānas tekstilrūpniecības nozari. |
Nosaukums angļu valodā |
Assessment of the Impact of ECommerce on the Sales Sector of the Textile Industry in Pakistan. |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Irēna Vaivode |
Recenzents |
Angelina Roša |
Anotācija |
Noslēguma darba temats: E-komercijas ietekmes uz uzlabojumiem tekstilrūpniecības nozarē
Pakistānā novērtējums.
Noslēguma darbs rakstīts uzrakstīts latviešu valodā, tas sastāv no ievada, literatūras apskata,
metodoloģijas un pētījuma daļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba lappušu skaits ir
101 lpp., tajā ir 42 attēli, 22 tabulas, bibliogrāfija un avotu saraksts satur 83 avotus angļu valodā.
Darbam ir 7 pielikumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Darba mērķis ir novērtēt e-komercijas ietekmi uz
pārdošanas apjoma uzlabojumiem tekstilrūpniecības nozarē Pakistānā. Rezultāta sasniegšanai
ir definēts pētījuma priekšmets un mērķi, veikta aptauja, kuras dati ir analizēti, izmantojot SPSS
28. Pētījuma autors rūpīgi pārbaudīja aptaujas datus, izmanto SPSS 28 programmatūru
ģenerētas tabulas un MS Excel veidotas diagrammas. Spīrmena korelācijas analīze tika izmanta,
lai pārbaudītu aptaujas datus un identificētu elementus, kuriem ir statistiski nozīmīga saistība
ar e-komercijas izmantošanu Karači tekstilrūpniecībā Pakistānā. Spearman korelācijas rezultāts
ir tāds, ka klientu aizstāvībai ir vājākā korelācija ar atkarīgo mainīgo. Papildu mainīgajiem
lielumiem, piemēram, klientu lojalitātei, klientu noturēšanai, zīmola tēlam, zīmola kapitālam
un bruto peļņai, ir ierobežoti korelācijas koeficienti. Klientu aizstāvībai ir vājāka ietekme uz
audumu e-komercijas pārdošanas nozari Pakistānā, salīdzinot ar citiem pārbaudītajiem
raksturlielumiem. Pamatojoties uz šo koncepciju, ir izstrādātas stratēģijas, lai veiktu plašāku
izpēti un paredzētu šīs jomas izaugsmi. |
Atslēgas vārdi |
Ietekme, E-komercija, Uzlabot, Pārdošana, Pakistāna |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
E-Commerce, Impact, Sales sector, Textile Pakistan |
Valoda |
eng |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
24.05.2024 14:05:58 |