Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums E-komercijas ietekmes novērtējums uz Pakistānas tekstilrūpniecības nozari.
Nosaukums angļu valodā Assessment of the Impact of ECommerce on the Sales Sector of the Textile Industry in Pakistan.
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Irēna Vaivode
Recenzents Angelina Roša
Anotācija Noslēguma darba temats: E-komercijas ietekmes uz uzlabojumiem tekstilrūpniecības nozarē Pakistānā novērtējums. Noslēguma darbs rakstīts uzrakstīts latviešu valodā, tas sastāv no ievada, literatūras apskata, metodoloģijas un pētījuma daļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba lappušu skaits ir 101 lpp., tajā ir 42 attēli, 22 tabulas, bibliogrāfija un avotu saraksts satur 83 avotus angļu valodā. Darbam ir 7 pielikumi. Noslēguma darba galvenie rezultāti: Darba mērķis ir novērtēt e-komercijas ietekmi uz pārdošanas apjoma uzlabojumiem tekstilrūpniecības nozarē Pakistānā. Rezultāta sasniegšanai ir definēts pētījuma priekšmets un mērķi, veikta aptauja, kuras dati ir analizēti, izmantojot SPSS 28. Pētījuma autors rūpīgi pārbaudīja aptaujas datus, izmanto SPSS 28 programmatūru ģenerētas tabulas un MS Excel veidotas diagrammas. Spīrmena korelācijas analīze tika izmanta, lai pārbaudītu aptaujas datus un identificētu elementus, kuriem ir statistiski nozīmīga saistība ar e-komercijas izmantošanu Karači tekstilrūpniecībā Pakistānā. Spearman korelācijas rezultāts ir tāds, ka klientu aizstāvībai ir vājākā korelācija ar atkarīgo mainīgo. Papildu mainīgajiem lielumiem, piemēram, klientu lojalitātei, klientu noturēšanai, zīmola tēlam, zīmola kapitālam un bruto peļņai, ir ierobežoti korelācijas koeficienti. Klientu aizstāvībai ir vājāka ietekme uz audumu e-komercijas pārdošanas nozari Pakistānā, salīdzinot ar citiem pārbaudītajiem raksturlielumiem. Pamatojoties uz šo koncepciju, ir izstrādātas stratēģijas, lai veiktu plašāku izpēti un paredzētu šīs jomas izaugsmi.
Atslēgas vārdi Ietekme, E-komercija, Uzlabot, Pārdošana, Pakistāna
Atslēgas vārdi angļu valodā E-Commerce, Impact, Sales sector, Textile Pakistan
Valoda eng
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 24.05.2024 14:05:58