Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language E-komercijas ietekmes novērtējums uz Pakistānas tekstilrūpniecības nozari.
Title in English Assessment of the Impact of ECommerce on the Sales Sector of the Textile Industry in Pakistan.
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Irēna Vaivode
Reviewer Angelina Roša
Abstract Noslēguma darba temats: E-komercijas ietekmes uz uzlabojumiem tekstilrūpniecības nozarē Pakistānā novērtējums. Noslēguma darbs rakstīts uzrakstīts latviešu valodā, tas sastāv no ievada, literatūras apskata, metodoloģijas un pētījuma daļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba lappušu skaits ir 101 lpp., tajā ir 42 attēli, 22 tabulas, bibliogrāfija un avotu saraksts satur 83 avotus angļu valodā. Darbam ir 7 pielikumi. Noslēguma darba galvenie rezultāti: Darba mērķis ir novērtēt e-komercijas ietekmi uz pārdošanas apjoma uzlabojumiem tekstilrūpniecības nozarē Pakistānā. Rezultāta sasniegšanai ir definēts pētījuma priekšmets un mērķi, veikta aptauja, kuras dati ir analizēti, izmantojot SPSS 28. Pētījuma autors rūpīgi pārbaudīja aptaujas datus, izmanto SPSS 28 programmatūru ģenerētas tabulas un MS Excel veidotas diagrammas. Spīrmena korelācijas analīze tika izmanta, lai pārbaudītu aptaujas datus un identificētu elementus, kuriem ir statistiski nozīmīga saistība ar e-komercijas izmantošanu Karači tekstilrūpniecībā Pakistānā. Spearman korelācijas rezultāts ir tāds, ka klientu aizstāvībai ir vājākā korelācija ar atkarīgo mainīgo. Papildu mainīgajiem lielumiem, piemēram, klientu lojalitātei, klientu noturēšanai, zīmola tēlam, zīmola kapitālam un bruto peļņai, ir ierobežoti korelācijas koeficienti. Klientu aizstāvībai ir vājāka ietekme uz audumu e-komercijas pārdošanas nozari Pakistānā, salīdzinot ar citiem pārbaudītajiem raksturlielumiem. Pamatojoties uz šo koncepciju, ir izstrādātas stratēģijas, lai veiktu plašāku izpēti un paredzētu šīs jomas izaugsmi.
Keywords Ietekme, E-komercija, Uzlabot, Pārdošana, Pakistāna
Keywords in English E-Commerce, Impact, Sales sector, Textile Pakistan
Language eng
Year 2024
Date and time of uploading 24.05.2024 14:05:58