Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
E-komercijas ietekmes novērtējums uz Pakistānas tekstilrūpniecības nozari. |
Title in English |
Assessment of the Impact of ECommerce on the Sales Sector of the Textile Industry in Pakistan. |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Irēna Vaivode |
Reviewer |
Angelina Roša |
Abstract |
Noslēguma darba temats: E-komercijas ietekmes uz uzlabojumiem tekstilrūpniecības nozarē
Pakistānā novērtējums.
Noslēguma darbs rakstīts uzrakstīts latviešu valodā, tas sastāv no ievada, literatūras apskata,
metodoloģijas un pētījuma daļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba lappušu skaits ir
101 lpp., tajā ir 42 attēli, 22 tabulas, bibliogrāfija un avotu saraksts satur 83 avotus angļu valodā.
Darbam ir 7 pielikumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Darba mērķis ir novērtēt e-komercijas ietekmi uz
pārdošanas apjoma uzlabojumiem tekstilrūpniecības nozarē Pakistānā. Rezultāta sasniegšanai
ir definēts pētījuma priekšmets un mērķi, veikta aptauja, kuras dati ir analizēti, izmantojot SPSS
28. Pētījuma autors rūpīgi pārbaudīja aptaujas datus, izmanto SPSS 28 programmatūru
ģenerētas tabulas un MS Excel veidotas diagrammas. Spīrmena korelācijas analīze tika izmanta,
lai pārbaudītu aptaujas datus un identificētu elementus, kuriem ir statistiski nozīmīga saistība
ar e-komercijas izmantošanu Karači tekstilrūpniecībā Pakistānā. Spearman korelācijas rezultāts
ir tāds, ka klientu aizstāvībai ir vājākā korelācija ar atkarīgo mainīgo. Papildu mainīgajiem
lielumiem, piemēram, klientu lojalitātei, klientu noturēšanai, zīmola tēlam, zīmola kapitālam
un bruto peļņai, ir ierobežoti korelācijas koeficienti. Klientu aizstāvībai ir vājāka ietekme uz
audumu e-komercijas pārdošanas nozari Pakistānā, salīdzinot ar citiem pārbaudītajiem
raksturlielumiem. Pamatojoties uz šo koncepciju, ir izstrādātas stratēģijas, lai veiktu plašāku
izpēti un paredzētu šīs jomas izaugsmi. |
Keywords |
Ietekme, E-komercija, Uzlabot, Pārdošana, Pakistāna |
Keywords in English |
E-Commerce, Impact, Sales sector, Textile Pakistan |
Language |
eng |
Year |
2024 |
Date and time of uploading |
24.05.2024 14:05:58 |