Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Mārketinga digitalizācijas veicinošo faktoru novērtējums videi draudzīgu produktu segmentā Indijā.
Nosaukums angļu valodā Assessment of the Factors Enhancing Digitalization in the Marketing Segment of Eco-friendly Products in India.
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Vladimirs Šatrevičs
Recenzents Armands Auziņš
Anotācija Darba galvenais mērķis ir novērtēt faktorus, kas ietekmē Indijas videi draudzīgo produktu digitalizāciju mārketinga segmentā. Veicot literatūras apskatu, darba autore identificēja četrus galvenos faktorus, kas ir tehnoloģiskie faktori, kultūras un sociālie faktori, patērētāju uzvedība un normatīvā vide. Pēc faktoru analīzes veikšanas septiņi galvenie faktori tiek iegūti un sadalīti septiņās komponentēs. Septiņas sastāvdaļas ir tehnoloģiju un regulēšanas faktori, patērētāju faktori, veicināšanas faktori, savienojamības faktori, motivācijas faktori, statistikas faktori un juridiskie faktori. Tehnoloģijas un regulēšanas faktori ir vissvarīgākais faktors, kas ietekmē ilgtspējīgu produktu digitalizācijas mārketingu Indijā. Autore piedāvāja modeli, izceļot prioritāti un nozīmi. Šī ieteikumu plāna īstenošana palīdz uzlabot videi draudzīgu produktu mārketingu, izmantojot digitalizāciju.
Atslēgas vārdi Digitalizācija, mārketings, videi draudzīgi produkti, Indija
Atslēgas vārdi angļu valodā Digitalization, Marketing, Eco-friendly products, India
Valoda eng
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 23.05.2024 12:20:44