Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga digitalizācijas veicinošo faktoru novērtējums videi draudzīgu produktu segmentā Indijā. |
Nosaukums angļu valodā |
Assessment of the Factors Enhancing Digitalization in the Marketing Segment of Eco-friendly Products in India. |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Vladimirs Šatrevičs |
Recenzents |
Armands Auziņš |
Anotācija |
Darba galvenais mērķis ir novērtēt faktorus, kas ietekmē Indijas videi draudzīgo produktu digitalizāciju mārketinga segmentā. Veicot literatūras apskatu, darba autore identificēja četrus galvenos faktorus, kas ir tehnoloģiskie faktori, kultūras un sociālie faktori, patērētāju uzvedība un normatīvā vide. Pēc faktoru analīzes veikšanas septiņi
galvenie faktori tiek iegūti un sadalīti septiņās komponentēs. Septiņas sastāvdaļas ir tehnoloģiju un regulēšanas faktori, patērētāju faktori, veicināšanas faktori, savienojamības faktori, motivācijas faktori, statistikas faktori un juridiskie faktori. Tehnoloģijas un regulēšanas faktori ir vissvarīgākais faktors, kas ietekmē ilgtspējīgu produktu digitalizācijas mārketingu Indijā. Autore piedāvāja modeli, izceļot prioritāti un nozīmi. Šī ieteikumu plāna īstenošana palīdz uzlabot videi draudzīgu produktu mārketingu, izmantojot digitalizāciju. |
Atslēgas vārdi |
Digitalizācija, mārketings, videi draudzīgi produkti, Indija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Digitalization, Marketing, Eco-friendly products, India |
Valoda |
eng |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
23.05.2024 12:20:44 |