Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Mārketinga digitalizācijas veicinošo faktoru novērtējums videi draudzīgu produktu segmentā Indijā. |
Title in English |
Assessment of the Factors Enhancing Digitalization in the Marketing Segment of Eco-friendly Products in India. |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Vladimirs Šatrevičs |
Reviewer |
Armands Auziņš |
Abstract |
Darba galvenais mērķis ir novērtēt faktorus, kas ietekmē Indijas videi draudzīgo produktu digitalizāciju mārketinga segmentā. Veicot literatūras apskatu, darba autore identificēja četrus galvenos faktorus, kas ir tehnoloģiskie faktori, kultūras un sociālie faktori, patērētāju uzvedība un normatīvā vide. Pēc faktoru analīzes veikšanas septiņi
galvenie faktori tiek iegūti un sadalīti septiņās komponentēs. Septiņas sastāvdaļas ir tehnoloģiju un regulēšanas faktori, patērētāju faktori, veicināšanas faktori, savienojamības faktori, motivācijas faktori, statistikas faktori un juridiskie faktori. Tehnoloģijas un regulēšanas faktori ir vissvarīgākais faktors, kas ietekmē ilgtspējīgu produktu digitalizācijas mārketingu Indijā. Autore piedāvāja modeli, izceļot prioritāti un nozīmi. Šī ieteikumu plāna īstenošana palīdz uzlabot videi draudzīgu produktu mārketingu, izmantojot digitalizāciju. |
Keywords |
Digitalizācija, mārketings, videi draudzīgi produkti, Indija |
Keywords in English |
Digitalization, Marketing, Eco-friendly products, India |
Language |
eng |
Year |
2024 |
Date and time of uploading |
23.05.2024 12:20:44 |