Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Sociālo mediju ietekmes novērtējums uz darba devēja zīmolu un pievilcību Z paaudzes darba meklētājiem Šrilankā. |
Nosaukums angļu valodā |
Assessment of the Impact of Social Media on Employer Branding and Attractiveness for Generation Z Job Seekers in Sri Lanka. |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Rita Greitāne |
Recenzents |
Angelina Roša |
Anotācija |
Šī pētījuma mērķis ir izpētīt sociālo mediju ietekmi uz Z paaudzes darba meklētāju pieteikumiem nodarbinātībai Šrilankā, koncentrējoties uz darba devēju zīmolu un pievilcību potenciālajiem darba meklētājiem. Kā iepriekšējie pētījumi uzsverēja sociālo mediju lomu darba devēju zīmološanā, precīzā ietekme uz Z paaudzi joprojām ir nepietiekami izpētīta.
Galvenais mērķis bija aizpildīt šo plaisu, pētot sociālo mediju ietekmi uz darba devēju zīmolu un pievilcību Šrilankā darba meklētājiem piederīgajiem Z paaudzei.
Datu vākšana tika veikta ar kvantitatīvu tiešsaistes aptauju, izmantojot nejaušas atlases metodi, mērķējot dalībniekus atbilstoši pieejamībai.
Šis visaptverošais pētījums sniedz ieteikumus organizācijām, lai efektīvi piesaistītu Z paaudzes darba meklētājus un saglabātu savus labākos talantus. Maģistra darbā ir noteikta pozitīva korelācija starp darba devēju zīmolu un pieteikumiem nodarbinātībai. Darba devēja tēla un zīmola pielāgošana izmantotajos sociālajos medijos Z paaudzes kā darba ņēmēju piesaistei ir galvenais ieteikums efektīvām tiešsaistes kampaņām. |
Atslēgas vārdi |
Z paaudze, sociālie mediji, darba devēja zīmols |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Generation Z, social media, employer brand, employer attractiveness, application intention |
Valoda |
eng |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
23.05.2024 11:10:12 |