Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Sociālo mediju ietekmes novērtējums uz darba devēja zīmolu un pievilcību Z paaudzes darba meklētājiem Šrilankā.
Nosaukums angļu valodā Assessment of the Impact of Social Media on Employer Branding and Attractiveness for Generation Z Job Seekers in Sri Lanka.
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Rita Greitāne
Recenzents Angelina Roša
Anotācija Šī pētījuma mērķis ir izpētīt sociālo mediju ietekmi uz Z paaudzes darba meklētāju pieteikumiem nodarbinātībai Šrilankā, koncentrējoties uz darba devēju zīmolu un pievilcību potenciālajiem darba meklētājiem. Kā iepriekšējie pētījumi uzsverēja sociālo mediju lomu darba devēju zīmološanā, precīzā ietekme uz Z paaudzi joprojām ir nepietiekami izpētīta. Galvenais mērķis bija aizpildīt šo plaisu, pētot sociālo mediju ietekmi uz darba devēju zīmolu un pievilcību Šrilankā darba meklētājiem piederīgajiem Z paaudzei. Datu vākšana tika veikta ar kvantitatīvu tiešsaistes aptauju, izmantojot nejaušas atlases metodi, mērķējot dalībniekus atbilstoši pieejamībai. Šis visaptverošais pētījums sniedz ieteikumus organizācijām, lai efektīvi piesaistītu Z paaudzes darba meklētājus un saglabātu savus labākos talantus. Maģistra darbā ir noteikta pozitīva korelācija starp darba devēju zīmolu un pieteikumiem nodarbinātībai. Darba devēja tēla un zīmola pielāgošana izmantotajos sociālajos medijos Z paaudzes kā darba ņēmēju piesaistei ir galvenais ieteikums efektīvām tiešsaistes kampaņām.
Atslēgas vārdi Z paaudze, sociālie mediji, darba devēja zīmols
Atslēgas vārdi angļu valodā Generation Z, social media, employer brand, employer attractiveness, application intention
Valoda eng
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 23.05.2024 11:10:12