Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Sociālo mediju ietekmes novērtējums uz darba devēja zīmolu un pievilcību Z paaudzes darba meklētājiem Šrilankā.
Title in English Assessment of the Impact of Social Media on Employer Branding and Attractiveness for Generation Z Job Seekers in Sri Lanka.
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Rita Greitāne
Reviewer Angelina Roša
Abstract Šī pētījuma mērķis ir izpētīt sociālo mediju ietekmi uz Z paaudzes darba meklētāju pieteikumiem nodarbinātībai Šrilankā, koncentrējoties uz darba devēju zīmolu un pievilcību potenciālajiem darba meklētājiem. Kā iepriekšējie pētījumi uzsverēja sociālo mediju lomu darba devēju zīmološanā, precīzā ietekme uz Z paaudzi joprojām ir nepietiekami izpētīta. Galvenais mērķis bija aizpildīt šo plaisu, pētot sociālo mediju ietekmi uz darba devēju zīmolu un pievilcību Šrilankā darba meklētājiem piederīgajiem Z paaudzei. Datu vākšana tika veikta ar kvantitatīvu tiešsaistes aptauju, izmantojot nejaušas atlases metodi, mērķējot dalībniekus atbilstoši pieejamībai. Šis visaptverošais pētījums sniedz ieteikumus organizācijām, lai efektīvi piesaistītu Z paaudzes darba meklētājus un saglabātu savus labākos talantus. Maģistra darbā ir noteikta pozitīva korelācija starp darba devēju zīmolu un pieteikumiem nodarbinātībai. Darba devēja tēla un zīmola pielāgošana izmantotajos sociālajos medijos Z paaudzes kā darba ņēmēju piesaistei ir galvenais ieteikums efektīvām tiešsaistes kampaņām.
Keywords Z paaudze, sociālie mediji, darba devēja zīmols
Keywords in English Generation Z, social media, employer brand, employer attractiveness, application intention
Language eng
Year 2024
Date and time of uploading 23.05.2024 11:10:12