Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Digitālo pircēju uzvedības modelis tekstilrūpniecības nozarē.
Nosaukums angļu valodā Digital Buyer Behavior Model in the Textile Industry.
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Ieva Andersone
Recenzents Tatjana Ņikitina
Anotācija Maģistra darba autors: Ayshan Aslanova Nosleguma darba zinātniskais vadītājs: PhD, Docent. Ieva Andersone Nosleguma darba temats: Digitālās pirkšanas uzvedības modelis tekstilrūpniecībā Nosleguma darbs rakstits: ir uzrakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, pētījuma teorētiskā ietvara, pētījuma metodoloģijas, pētījuma empīriskās daļas, secinājumiem un ieteikumiem. Darba apjoms ir 104 lappuses, tajā ir 30 attēls, 15 tabulas un 2 formulas. Bibliogrāfija un avotu saraksts satur 89 avotus angļu valodā. Darbam ir 9 lappuses ar pielikumiem. Nosleguma darba galvenie rezultati: Digitālā pircēja uzvedība tiek saukta par raksturu vai iezīmēm, ko cilvēki atklāj, veicot pirkumus tiešsaistē. Darba galvenais mērķis ir izstrādāt modeli digitālā pircēja uzvedības uzlabošanai, koncentrējoties uz dažādiem kritiskiem faktoriem, kas ietekmē patērētāju pirkšanas uzvedību un iepirkšanās paradumus ar tiešsaistes palīdzību tekstilrūpniecībā visā pasaulē. Autore identificēja 8 galvenos mainīgos, kas ietekmē digitālās pirkšanas uzvedību. Digitālā aptauja tiek veikta, izmantojot platformu “Google Forms”. Aptaujai iegūtais izlases lielums ir 193. Aptaujā iegūto datu izvērtēšanai tiek veikta aprakstošā un daudzkārtēja lineārās regresijas analīze. Izmantojot regresijas analīzi, tiek izslēgti tādi mainīgie kā psiholoģiskie faktori, ekonomiskie apstākļi un reklāma sociālajos medijos. Mainīgajam “produktu pieejamība un daudzveidība” ir pozitīva ietekme, savukārt uztvertā kvalitāte, globālie notikumi un pandēmijas, tehnoloģiskās prasmes un komforts vidēji ietekmē pircēja uzvedību tiešsaistē. Mainīgais, kam ir negatīva ietekme, ir normatīvā vide. Saskaņā ar regresijas analīzes rezultātiem autore piedāvāja modeli y, kas ietver nepieciešamos ieteikumus digitālā pircēja uzvedības uzlabošanai tekstilrūpniecībā. Nosleguma darba bibiliografiskais apraksts: Aslanova A.: Digitālās pirkšanas uzvedības modelis tekstilrūpniecībā. Darbs/ A. Aslanova, I. Andersone – Rīga: RTU, FEEM, studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”, 2024. – 104lpp.
Atslēgas vārdi Digitālā pircēja uzvedība, tekstilrūpniecība, daudzkārtēja regresija, modeļu izstrāde.
Atslēgas vārdi angļu valodā Digital shopper behaviour, Textile industry, Multiple regression, Model development.
Valoda eng
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 21.05.2024 21:18:17