Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga komunikācijas kanālu efektivitātes uzlabošanas projekts pašvaldības kultūras iestādē |
Nosaukums angļu valodā |
Project on improving the effectiveness of marketing communication channels in a municipal cultural institution |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Toms Kreicbergs |
Recenzents |
Līga Sproģe |
Anotācija |
Bakalaura darba autore: Nora Marija Misiņa
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec. lektors Toms Kreicbergs
Bakalaura darba temats: Mārketinga komunikācijas kanālu efektivitātes uzlabošanas
projekts pašvaldības kultūras iestādē
Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un
priekšlikumi. Darba apjoms ir 61 lpp., tajā iekļauti 15 attēli, 9 tabulas, 1 formula.
Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 19 avoti latviešu, 28 angļu valodā.
Darbam pievienoti 2 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: bakalaura darba mērķis bija izvērtēt mārketinga
komunikācijas kanālu efektivitāti mērķauditorijas sasniegšanā pašvaldības kultūras iestādē un
izstrādāt mārketinga komunikācijas kanālu pilnveidošanas projektu. Darba rezultātā
apstiprinājās hipotēze, veicot integrēto mārketingu un pilnībā izmantojot digitālā mārketinga
komunikācijas rīku priekšrocības, kā arī izmantojot tos tradicionālā mārketinga kanālus, ko
organizācijas auditorija ikdienā patiešām izmanto, var sasniegt plašāku klientu loku.
Pašvaldības kultūras iestādei ir nepieciešams izmantot sociālo tīklu maksas reklāmu, lai
sasniegtu sasniegtu plašāku auditoriju, tai nepieciešama mājaslapa konkurētspējas
paaugstināšanai, kā arī tradicionālajos mārketinga komunikācijas rīkos jānodrošina kvalitatīvi
vizuālie informācijas materiāli.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Misiņa, N. M., Kreicbergs, T. (2024).
Mārketinga komunikācijas kanālu efektivitātes uzlabošanas projekts pašvaldības kultūras
iestādē. Bakalaura darbs. Rīgā: RTU, IEVF, profesionālā bakalaura studiju
programmas “Uzņēmējdarbība un vadīšana mārketinga specialitāte” 61 lpp.
Atslēgas vārdi: mārketinga komunikācijas kanāli, mārketinga komunikācijas process,
kultūras iestāde, digitālie mārketinga kanāli, tradicionālie mārketinga kanāli. |
Atslēgas vārdi |
mārketinga komunikācijas kanāli, mārketinga komunikācijas process, kultūras iestāde, digitālie mārketinga kanāli, tradicionālie mārketinga kanāli |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
marketing communication channels, marketing communication process, cultural institution, digital marketing channels, traditional marketing channels |
Valoda |
lv |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
17.05.2024 19:51:32 |