Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Mārketinga komunikācijas kanālu efektivitātes uzlabošanas projekts pašvaldības kultūras iestādē
Nosaukums angļu valodā Project on improving the effectiveness of marketing communication channels in a municipal cultural institution
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Toms Kreicbergs
Recenzents Līga Sproģe
Anotācija Bakalaura darba autore: Nora Marija Misiņa Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec. lektors Toms Kreicbergs Bakalaura darba temats: Mārketinga komunikācijas kanālu efektivitātes uzlabošanas projekts pašvaldības kultūras iestādē Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 61 lpp., tajā iekļauti 15 attēli, 9 tabulas, 1 formula. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 19 avoti latviešu, 28 angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi. Bakalaura darba galvenie rezultāti: bakalaura darba mērķis bija izvērtēt mārketinga komunikācijas kanālu efektivitāti mērķauditorijas sasniegšanā pašvaldības kultūras iestādē un izstrādāt mārketinga komunikācijas kanālu pilnveidošanas projektu. Darba rezultātā apstiprinājās hipotēze, veicot integrēto mārketingu un pilnībā izmantojot digitālā mārketinga komunikācijas rīku priekšrocības, kā arī izmantojot tos tradicionālā mārketinga kanālus, ko organizācijas auditorija ikdienā patiešām izmanto, var sasniegt plašāku klientu loku. Pašvaldības kultūras iestādei ir nepieciešams izmantot sociālo tīklu maksas reklāmu, lai sasniegtu sasniegtu plašāku auditoriju, tai nepieciešama mājaslapa konkurētspējas paaugstināšanai, kā arī tradicionālajos mārketinga komunikācijas rīkos jānodrošina kvalitatīvi vizuālie informācijas materiāli. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Misiņa, N. M., Kreicbergs, T. (2024). Mārketinga komunikācijas kanālu efektivitātes uzlabošanas projekts pašvaldības kultūras iestādē. Bakalaura darbs. Rīgā: RTU, IEVF, profesionālā bakalaura studiju programmas “Uzņēmējdarbība un vadīšana mārketinga specialitāte” 61 lpp. Atslēgas vārdi: mārketinga komunikācijas kanāli, mārketinga komunikācijas process, kultūras iestāde, digitālie mārketinga kanāli, tradicionālie mārketinga kanāli.
Atslēgas vārdi mārketinga komunikācijas kanāli, mārketinga komunikācijas process, kultūras iestāde, digitālie mārketinga kanāli, tradicionālie mārketinga kanāli
Atslēgas vārdi angļu valodā marketing communication channels, marketing communication process, cultural institution, digital marketing channels, traditional marketing channels
Valoda lv
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 17.05.2024 19:51:32