Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Mārketinga komunikācijas kanālu efektivitātes uzlabošanas projekts pašvaldības kultūras iestādē
Title in English Project on improving the effectiveness of marketing communication channels in a municipal cultural institution
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Toms Kreicbergs
Reviewer Līga Sproģe
Abstract Bakalaura darba autore: Nora Marija Misiņa Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec. lektors Toms Kreicbergs Bakalaura darba temats: Mārketinga komunikācijas kanālu efektivitātes uzlabošanas projekts pašvaldības kultūras iestādē Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 61 lpp., tajā iekļauti 15 attēli, 9 tabulas, 1 formula. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 19 avoti latviešu, 28 angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi. Bakalaura darba galvenie rezultāti: bakalaura darba mērķis bija izvērtēt mārketinga komunikācijas kanālu efektivitāti mērķauditorijas sasniegšanā pašvaldības kultūras iestādē un izstrādāt mārketinga komunikācijas kanālu pilnveidošanas projektu. Darba rezultātā apstiprinājās hipotēze, veicot integrēto mārketingu un pilnībā izmantojot digitālā mārketinga komunikācijas rīku priekšrocības, kā arī izmantojot tos tradicionālā mārketinga kanālus, ko organizācijas auditorija ikdienā patiešām izmanto, var sasniegt plašāku klientu loku. Pašvaldības kultūras iestādei ir nepieciešams izmantot sociālo tīklu maksas reklāmu, lai sasniegtu sasniegtu plašāku auditoriju, tai nepieciešama mājaslapa konkurētspējas paaugstināšanai, kā arī tradicionālajos mārketinga komunikācijas rīkos jānodrošina kvalitatīvi vizuālie informācijas materiāli. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Misiņa, N. M., Kreicbergs, T. (2024). Mārketinga komunikācijas kanālu efektivitātes uzlabošanas projekts pašvaldības kultūras iestādē. Bakalaura darbs. Rīgā: RTU, IEVF, profesionālā bakalaura studiju programmas “Uzņēmējdarbība un vadīšana mārketinga specialitāte” 61 lpp. Atslēgas vārdi: mārketinga komunikācijas kanāli, mārketinga komunikācijas process, kultūras iestāde, digitālie mārketinga kanāli, tradicionālie mārketinga kanāli.
Keywords mārketinga komunikācijas kanāli, mārketinga komunikācijas process, kultūras iestāde, digitālie mārketinga kanāli, tradicionālie mārketinga kanāli
Keywords in English marketing communication channels, marketing communication process, cultural institution, digital marketing channels, traditional marketing channels
Language lv
Year 2024
Date and time of uploading 17.05.2024 19:51:32