Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga kampaņu ietekmes uz patērētāju uzvedību novērtēšanas projekts nekustamo īpašumu nozarē |
Nosaukums angļu valodā |
Project on assessment of impact of marketing campaigns on consumer behaviour in the real estate industry |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Toms Kreicbergs |
Recenzents |
Evita Štrausa |
Anotācija |
Darba mērķis: izpētīt teorētiskās pieejas un praksi nekustamā īpašuma mārketingā, lai izstrādātu priekšlikumus un uzlabojumus.
Pētījuma aktualitāte: pieaugošā konkurence nekustamo īpašumu sektorā un nepieciešamība optimizēt mārketinga kampaņu.
Bakalaura darba apjoms: darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba kopējais apjoms ir septiņdesmit četri lapaspuses. Darbam pievienoti pieci pielikumi.
Pētījuma metodes: tiešsaistes anketēšana.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: izpētīta teorētiskā literatūra un veikta analītiskā analīze. Lai iegūtu papildu rezultātus, tika veikta datorizēta anketēšana, kopumā tika aptaujāti deviņdesmit pieci cilvēki. Pamatojoties uz teorētiskās un analītiskās analīzes, kā arī aptaujas rezultātiem, tika izstrādāts pilnveidots uzņēmuma mārketinga plāns. Noslēgumā tika izstrādāti secinājumi un priekšlikumi. |
Atslēgas vārdi |
mārketinga kampaņa; ietekme uz patērētājus; nekustamā īpašuma tirgus. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
marketing campaign; impact on consumers; real estate market. |
Valoda |
lv |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
17.05.2024 17:29:08 |