Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Mārketinga kampaņu ietekmes uz patērētāju uzvedību novērtēšanas projekts nekustamo īpašumu nozarē |
Title in English |
Project on assessment of impact of marketing campaigns on consumer behaviour in the real estate industry |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Toms Kreicbergs |
Reviewer |
Evita Štrausa |
Abstract |
Darba mērķis: izpētīt teorētiskās pieejas un praksi nekustamā īpašuma mārketingā, lai izstrādātu priekšlikumus un uzlabojumus.
Pētījuma aktualitāte: pieaugošā konkurence nekustamo īpašumu sektorā un nepieciešamība optimizēt mārketinga kampaņu.
Bakalaura darba apjoms: darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba kopējais apjoms ir septiņdesmit četri lapaspuses. Darbam pievienoti pieci pielikumi.
Pētījuma metodes: tiešsaistes anketēšana.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: izpētīta teorētiskā literatūra un veikta analītiskā analīze. Lai iegūtu papildu rezultātus, tika veikta datorizēta anketēšana, kopumā tika aptaujāti deviņdesmit pieci cilvēki. Pamatojoties uz teorētiskās un analītiskās analīzes, kā arī aptaujas rezultātiem, tika izstrādāts pilnveidots uzņēmuma mārketinga plāns. Noslēgumā tika izstrādāti secinājumi un priekšlikumi. |
Keywords |
mārketinga kampaņa; ietekme uz patērētājus; nekustamā īpašuma tirgus. |
Keywords in English |
marketing campaign; impact on consumers; real estate market. |
Language |
lv |
Year |
2024 |
Date and time of uploading |
17.05.2024 17:29:08 |