Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Zīmola sociālās atbildības un mārketinga komunikācijas uzlabošanas projekts alus un bezalkoholisko dzērienu ražošanas uzņēmumā
Nosaukums angļu valodā Project on brand social responsibility and marketing communication improvement in a beer and soft drinks production company
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Ilze Jankovska
Recenzents Inese Vētra
Anotācija Noslēguma darba autors: Linda Gutāne Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Dr. oec. Ilze Jankovska Noslēguma darba temats: Zīmola sociālās atbildības un mārketinga komunikācijas uzlabošanas projekts alus un bezalkoholisko dzērienu ražošanas uzņēmumā Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 73 lpp., tajā iekļauti 19. attēli, 13 tabulas, 2 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 23 avoti latviešu, un 46 angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi. Noslēguma darba galvenie rezultāti: Darba mērķis ir izpētīt sociālās atbildības ietekmi uz mārketingu un izstrādāt efektīvu mārketinga komunikācijas projektu alus un bezalkoholisko dzērienu ražotājam AS “Aldaris”. Lai to sasniegtu tika analizēta uzņēmuma darbība, pēc kā tika izvirzīta galvenā problēma, kur Latvijas Veselības ministrija veicina ierobežojumus mārketinga aktivitātes, kas ietekmē tieši alkohola nozari, tādēļ uzņēmumam ir nepieciešams izstrādāt mārketinga aktivitātes, kas ir sociāli atbildīgas pret patērētāju un palīdzētu uzņēmumam veicināt pozitīvu patērētāju viedokļa maiņu saistībā ar bezalkoholisko alus produkciju. Projekta aprēķinu daļā tika izstrādāti AS “Aldaris” problēmas risinājums, izstrādājot priekšlikumus, kā uzņēmums var popularizēt bezalkoholiskā un mazalkoholiskā alus segmenta produkciju, kur par pamatu tika ņemta, integrētā mārketinga komunikācijas stratēģija, kā produkta veicināšanas pasākumi tirdzniecības vietās, tradicionālajos un digitālajos medijos. Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Gutāne, L., Jankovska, I. (2024). Zīmola sociālās atbildības un mārketinga komunikācijas uzlabošanas projekts alus un bezalkoholisko dzērienu ražošanas uzņēmumā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 73 lpp.
Atslēgas vārdi Mārketings, korporatīvā sociālā atbildība, integrētā mārketinga komunikācija, mārketinga komunikācijas process
Atslēgas vārdi angļu valodā Marketing, corporate social responsibility, integrated marketing communication, marketing communication process
Valoda lv
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 17.05.2024 17:05:20