Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Zīmola sociālās atbildības un mārketinga komunikācijas uzlabošanas projekts alus un bezalkoholisko dzērienu ražošanas uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
Project on brand social responsibility and marketing communication improvement in a beer and soft drinks production company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ilze Jankovska |
Recenzents |
Inese Vētra |
Anotācija |
Noslēguma darba autors: Linda Gutāne
Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Dr. oec. Ilze Jankovska
Noslēguma darba temats: Zīmola sociālās atbildības un mārketinga komunikācijas uzlabošanas projekts alus un bezalkoholisko dzērienu ražošanas uzņēmumā
Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 73 lpp., tajā iekļauti 19. attēli, 13 tabulas, 2 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 23 avoti latviešu, un 46 angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Darba mērķis ir izpētīt sociālās atbildības ietekmi uz mārketingu un izstrādāt efektīvu mārketinga komunikācijas projektu alus un bezalkoholisko dzērienu ražotājam AS “Aldaris”. Lai to sasniegtu tika analizēta uzņēmuma darbība, pēc kā tika izvirzīta galvenā problēma, kur Latvijas Veselības ministrija veicina ierobežojumus mārketinga aktivitātes, kas ietekmē tieši alkohola nozari, tādēļ uzņēmumam ir nepieciešams izstrādāt mārketinga aktivitātes, kas ir sociāli atbildīgas pret patērētāju un palīdzētu uzņēmumam veicināt pozitīvu patērētāju viedokļa maiņu saistībā ar bezalkoholisko alus produkciju. Projekta aprēķinu daļā tika izstrādāti AS “Aldaris” problēmas risinājums, izstrādājot priekšlikumus, kā uzņēmums var popularizēt bezalkoholiskā un mazalkoholiskā alus segmenta produkciju, kur par pamatu tika ņemta, integrētā mārketinga komunikācijas stratēģija, kā produkta veicināšanas pasākumi tirdzniecības vietās, tradicionālajos un digitālajos medijos.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Gutāne, L., Jankovska, I. (2024). Zīmola sociālās atbildības un mārketinga komunikācijas uzlabošanas projekts alus un bezalkoholisko dzērienu ražošanas uzņēmumā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 73 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Mārketings, korporatīvā sociālā atbildība, integrētā mārketinga komunikācija, mārketinga komunikācijas process |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing, corporate social responsibility, integrated marketing communication, marketing communication process |
Valoda |
lv |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
17.05.2024 17:05:20 |