Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Zīmola sociālās atbildības un mārketinga komunikācijas uzlabošanas projekts alus un bezalkoholisko dzērienu ražošanas uzņēmumā
Title in English Project on brand social responsibility and marketing communication improvement in a beer and soft drinks production company
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Ilze Jankovska
Reviewer Inese Vētra
Abstract Noslēguma darba autors: Linda Gutāne Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Dr. oec. Ilze Jankovska Noslēguma darba temats: Zīmola sociālās atbildības un mārketinga komunikācijas uzlabošanas projekts alus un bezalkoholisko dzērienu ražošanas uzņēmumā Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 73 lpp., tajā iekļauti 19. attēli, 13 tabulas, 2 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 23 avoti latviešu, un 46 angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi. Noslēguma darba galvenie rezultāti: Darba mērķis ir izpētīt sociālās atbildības ietekmi uz mārketingu un izstrādāt efektīvu mārketinga komunikācijas projektu alus un bezalkoholisko dzērienu ražotājam AS “Aldaris”. Lai to sasniegtu tika analizēta uzņēmuma darbība, pēc kā tika izvirzīta galvenā problēma, kur Latvijas Veselības ministrija veicina ierobežojumus mārketinga aktivitātes, kas ietekmē tieši alkohola nozari, tādēļ uzņēmumam ir nepieciešams izstrādāt mārketinga aktivitātes, kas ir sociāli atbildīgas pret patērētāju un palīdzētu uzņēmumam veicināt pozitīvu patērētāju viedokļa maiņu saistībā ar bezalkoholisko alus produkciju. Projekta aprēķinu daļā tika izstrādāti AS “Aldaris” problēmas risinājums, izstrādājot priekšlikumus, kā uzņēmums var popularizēt bezalkoholiskā un mazalkoholiskā alus segmenta produkciju, kur par pamatu tika ņemta, integrētā mārketinga komunikācijas stratēģija, kā produkta veicināšanas pasākumi tirdzniecības vietās, tradicionālajos un digitālajos medijos. Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Gutāne, L., Jankovska, I. (2024). Zīmola sociālās atbildības un mārketinga komunikācijas uzlabošanas projekts alus un bezalkoholisko dzērienu ražošanas uzņēmumā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 73 lpp.
Keywords Mārketings, korporatīvā sociālā atbildība, integrētā mārketinga komunikācija, mārketinga komunikācijas process
Keywords in English Marketing, corporate social responsibility, integrated marketing communication, marketing communication process
Language lv
Year 2024
Date and time of uploading 17.05.2024 17:05:20