Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga pasākumu pilnveidošanas projekts metāllūžņu iepirkšanas un pārstrādes uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
Project on marketing activities improvement in a scrap metal purchasing and processing company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Judīte Jakubāne |
Recenzents |
Inese Vētra |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Nikita Orlovs
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec., docente (prakt) Judīte Jakubāne
Bakalaura darba temats: Mārketinga pasākumu pilnveidošanas projekts metāllūžņu
iepirkšanas un pārstrādes uzņēmumā
Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un
priekšlikumi. Darba apjoms ir 60 lappuses, tajā iekļauti 7 attēli, 17 tabulas. Izmantotās
literatūras un avotu sarakstā ietverti 25 literatūras avoti. Darbam pievienoti 2 pielikumi
Bakalaura darba galvenie rezultāti:
Ievads pamato izvēlētās tēmas atbilstību, formulē pētījuma mērķi un uzdevumus, norāda
pētījuma objektu, priekšmetu un apjomu.
Pirmajā analītiskajā nodaļā aprakstīta uzņēmuma "LOM.LV" darbība.
Otrās nodaļas ietvaros tiek skarti mārketinga teorētiskie pamati.
Trešā nodaļa ir veltīta uzņēmuma konkurētspējas palielināšanas stratēģijas izstrādes projektam
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Orlovs, N., Jakubāne, J. (2024).
Mārketinga pasākumu pilnveidošanas projekts konkurētspējas paaugstināšanai metāllūžņu
iepirkšanas un pārstrādes uzņēmumā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU IEVF, profesionālā
bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība” 60 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Atslēgvārdi: mārketings, tirgus konkurence, efektīva vadība, klientu lojalitāte, uzņēmuma konkurētspējas palielināšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Keywords: marketing, market competition, effective management, customer loyalty, increasing company competitiveness |
Valoda |
lv |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
17.05.2024 15:33:52 |