Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Mārketinga pasākumu pilnveidošanas projekts metāllūžņu iepirkšanas un pārstrādes uzņēmumā
Nosaukums angļu valodā Project on marketing activities improvement in a scrap metal purchasing and processing company
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Judīte Jakubāne
Recenzents Inese Vētra
Anotācija Bakalaura darba autors: Nikita Orlovs Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec., docente (prakt) Judīte Jakubāne Bakalaura darba temats: Mārketinga pasākumu pilnveidošanas projekts metāllūžņu iepirkšanas un pārstrādes uzņēmumā Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 60 lappuses, tajā iekļauti 7 attēli, 17 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 25 literatūras avoti. Darbam pievienoti 2 pielikumi Bakalaura darba galvenie rezultāti: Ievads pamato izvēlētās tēmas atbilstību, formulē pētījuma mērķi un uzdevumus, norāda pētījuma objektu, priekšmetu un apjomu. Pirmajā analītiskajā nodaļā aprakstīta uzņēmuma "LOM.LV" darbība. Otrās nodaļas ietvaros tiek skarti mārketinga teorētiskie pamati. Trešā nodaļa ir veltīta uzņēmuma konkurētspējas palielināšanas stratēģijas izstrādes projektam Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Orlovs, N., Jakubāne, J. (2024). Mārketinga pasākumu pilnveidošanas projekts konkurētspējas paaugstināšanai metāllūžņu iepirkšanas un pārstrādes uzņēmumā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU IEVF, profesionālā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība” 60 lpp.
Atslēgas vārdi Atslēgvārdi: mārketings, tirgus konkurence, efektīva vadība, klientu lojalitāte, uzņēmuma konkurētspējas palielināšana
Atslēgas vārdi angļu valodā Keywords: marketing, market competition, effective management, customer loyalty, increasing company competitiveness
Valoda lv
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 17.05.2024 15:33:52