Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Mārketinga pasākumu pilnveidošanas projekts metāllūžņu iepirkšanas un pārstrādes uzņēmumā |
Title in English |
Project on marketing activities improvement in a scrap metal purchasing and processing company |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Judīte Jakubāne |
Reviewer |
Inese Vētra |
Abstract |
Bakalaura darba autors: Nikita Orlovs
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec., docente (prakt) Judīte Jakubāne
Bakalaura darba temats: Mārketinga pasākumu pilnveidošanas projekts metāllūžņu
iepirkšanas un pārstrādes uzņēmumā
Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un
priekšlikumi. Darba apjoms ir 60 lappuses, tajā iekļauti 7 attēli, 17 tabulas. Izmantotās
literatūras un avotu sarakstā ietverti 25 literatūras avoti. Darbam pievienoti 2 pielikumi
Bakalaura darba galvenie rezultāti:
Ievads pamato izvēlētās tēmas atbilstību, formulē pētījuma mērķi un uzdevumus, norāda
pētījuma objektu, priekšmetu un apjomu.
Pirmajā analītiskajā nodaļā aprakstīta uzņēmuma "LOM.LV" darbība.
Otrās nodaļas ietvaros tiek skarti mārketinga teorētiskie pamati.
Trešā nodaļa ir veltīta uzņēmuma konkurētspējas palielināšanas stratēģijas izstrādes projektam
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Orlovs, N., Jakubāne, J. (2024).
Mārketinga pasākumu pilnveidošanas projekts konkurētspējas paaugstināšanai metāllūžņu
iepirkšanas un pārstrādes uzņēmumā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU IEVF, profesionālā
bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība” 60 lpp. |
Keywords |
Atslēgvārdi: mārketings, tirgus konkurence, efektīva vadība, klientu lojalitāte, uzņēmuma konkurētspējas palielināšana |
Keywords in English |
Keywords: marketing, market competition, effective management, customer loyalty, increasing company competitiveness |
Language |
lv |
Year |
2024 |
Date and time of uploading |
17.05.2024 15:33:52 |