Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga komunikācijas pilnveides projekts poligrāfijas uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
Project on improvement of marketing communication in a printing company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Rita Greitāne |
Recenzents |
Kristīne Zēriete |
Anotācija |
Noslēguma darba autore: Eva Mače
Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec., docente Rita Greitāne
Noslēguma darba temats: Mārketinga komunikācijas pilnveides projekts poligrāfijas uzņēmumā
Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 86 lpp., tajā iekļauti 50 attēli, 17 tabulas, 3 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 6 avoti latviešu, 66 angļu valodā. Darbam pievienoti 5 pielikumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt risinājumus mārketinga komunikācijas pilnveidei poligrāfijas uzņēmumā. Darba analītiskajā daļā tiek izklāstīts uzņēmuma vispārīgais raksturojums, raksturota uzņēmuma nozares situācija, tiek analizēti un novērtēti konkurenti, mārketinga komunikācijas izmantotie kanāli, uzņēmuma mārketinga budžets, kā arī veikta mārketinga komunikācijas SVID analīze. Darba teorētiskajā daļā tiek izpētīti zinātniskie raksti, interneta materiāli par mārketinga komunikācijas būtību, veidiem, tendencēm un digitālā mārketinga komunikācijas būtību. Tiek noskaidrots kādas ir mārketinga komunikācijas priekšrocības un trūkumi, papildus tam, tiek izanalizēti kādi ir mārketinga komunikācijas efektivitātes novērtēšanas faktori. Darba projektu un aprēķinu daļā tiek piedāvāts darba autores izstrādātais mārketinga kalendārais plāns, iekļaujot piemērus mērķa sasniegšanai. Darba noslēdzošā daļā izveidoti secinājumi un piedāvāti priekšlikumi mārketinga komunikācijas darbības pilnveidošanai.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Mače, E., (2024). Mārketinga komunikācijas pilnveides projekts poligrāfijas uzņēmumā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 86 lpp. |
Atslēgas vārdi |
digitālais mārketings, mārketinga komunikācijas kanāli, novērtēšana, pilnveides stratēģijas |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
digital marketing, marketing communication channels, evaluation, improvement strategies |
Valoda |
lv |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
17.05.2024 15:23:39 |