Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Mārketinga komunikācijas pilnveides projekts poligrāfijas uzņēmumā
Nosaukums angļu valodā Project on improvement of marketing communication in a printing company
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Rita Greitāne
Recenzents Kristīne Zēriete
Anotācija Noslēguma darba autore: Eva Mače Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec., docente Rita Greitāne Noslēguma darba temats: Mārketinga komunikācijas pilnveides projekts poligrāfijas uzņēmumā Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 86 lpp., tajā iekļauti 50 attēli, 17 tabulas, 3 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 6 avoti latviešu, 66 angļu valodā. Darbam pievienoti 5 pielikumi. Noslēguma darba galvenie rezultāti: Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt risinājumus mārketinga komunikācijas pilnveidei poligrāfijas uzņēmumā. Darba analītiskajā daļā tiek izklāstīts uzņēmuma vispārīgais raksturojums, raksturota uzņēmuma nozares situācija, tiek analizēti un novērtēti konkurenti, mārketinga komunikācijas izmantotie kanāli, uzņēmuma mārketinga budžets, kā arī veikta mārketinga komunikācijas SVID analīze. Darba teorētiskajā daļā tiek izpētīti zinātniskie raksti, interneta materiāli par mārketinga komunikācijas būtību, veidiem, tendencēm un digitālā mārketinga komunikācijas būtību. Tiek noskaidrots kādas ir mārketinga komunikācijas priekšrocības un trūkumi, papildus tam, tiek izanalizēti kādi ir mārketinga komunikācijas efektivitātes novērtēšanas faktori. Darba projektu un aprēķinu daļā tiek piedāvāts darba autores izstrādātais mārketinga kalendārais plāns, iekļaujot piemērus mērķa sasniegšanai. Darba noslēdzošā daļā izveidoti secinājumi un piedāvāti priekšlikumi mārketinga komunikācijas darbības pilnveidošanai. Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Mače, E., (2024). Mārketinga komunikācijas pilnveides projekts poligrāfijas uzņēmumā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 86 lpp.
Atslēgas vārdi digitālais mārketings, mārketinga komunikācijas kanāli, novērtēšana, pilnveides stratēģijas
Atslēgas vārdi angļu valodā digital marketing, marketing communication channels, evaluation, improvement strategies
Valoda lv
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 17.05.2024 15:23:39