Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Mārketinga komunikācijas pilnveides projekts poligrāfijas uzņēmumā
Title in English Project on improvement of marketing communication in a printing company
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Rita Greitāne
Reviewer Kristīne Zēriete
Abstract Noslēguma darba autore: Eva Mače Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec., docente Rita Greitāne Noslēguma darba temats: Mārketinga komunikācijas pilnveides projekts poligrāfijas uzņēmumā Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 86 lpp., tajā iekļauti 50 attēli, 17 tabulas, 3 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 6 avoti latviešu, 66 angļu valodā. Darbam pievienoti 5 pielikumi. Noslēguma darba galvenie rezultāti: Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt risinājumus mārketinga komunikācijas pilnveidei poligrāfijas uzņēmumā. Darba analītiskajā daļā tiek izklāstīts uzņēmuma vispārīgais raksturojums, raksturota uzņēmuma nozares situācija, tiek analizēti un novērtēti konkurenti, mārketinga komunikācijas izmantotie kanāli, uzņēmuma mārketinga budžets, kā arī veikta mārketinga komunikācijas SVID analīze. Darba teorētiskajā daļā tiek izpētīti zinātniskie raksti, interneta materiāli par mārketinga komunikācijas būtību, veidiem, tendencēm un digitālā mārketinga komunikācijas būtību. Tiek noskaidrots kādas ir mārketinga komunikācijas priekšrocības un trūkumi, papildus tam, tiek izanalizēti kādi ir mārketinga komunikācijas efektivitātes novērtēšanas faktori. Darba projektu un aprēķinu daļā tiek piedāvāts darba autores izstrādātais mārketinga kalendārais plāns, iekļaujot piemērus mērķa sasniegšanai. Darba noslēdzošā daļā izveidoti secinājumi un piedāvāti priekšlikumi mārketinga komunikācijas darbības pilnveidošanai. Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Mače, E., (2024). Mārketinga komunikācijas pilnveides projekts poligrāfijas uzņēmumā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 86 lpp.
Keywords digitālais mārketings, mārketinga komunikācijas kanāli, novērtēšana, pilnveides stratēģijas
Keywords in English digital marketing, marketing communication channels, evaluation, improvement strategies
Language lv
Year 2024
Date and time of uploading 17.05.2024 15:23:39