Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Sociālo tīklu reklāmas efektivitātes paaugstināšanas projekts
Nosaukums angļu valodā Project on increase the effectiveness of social media advertising
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Inese Vētra
Recenzents Artūrs Bernovskis
Anotācija Noslēguma darba autors: Ingūna Samarina Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Mg.sc.soc., Inese Vētra Noslēguma darba temats: Sociālo tīklu reklāmas efektivitātes paaugstināšanas projekts Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 75 lpp., tajā iekļauti 28 attēli, 10 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 20 avoti latviešu, 31 angļu valodā. Darbam pievienoti 3 pielikumi. Noslēguma darba galvenie rezultāti: bakalaura darba mērķis ir izstrādāt priekšlikumus sociālo tīklu reklāmu izmantošanai uzņēmuma konkurences pilnveidošanā. Darba rezultātā mērķis izdevās un tika izstrādāts mārketinga aktivitāšu plāns sociālo tīklu platformām nedēļai un ceturksnim. Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Samarina, I., Vētra, I. (2024). Sociālo tīklu reklāmas efektivitātes paaugstināšanas projekts uzņēmuma konkurētspējas palielināšanai. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 75 lpp.
Atslēgas vārdi mārketings, reklāma, sociālie tīkli, sociālie mediji, aktivitātes, konkurence
Atslēgas vārdi angļu valodā marketing, advertising, social networks, social media, activities, competition
Valoda lv
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 17.05.2024 14:39:07