Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Sociālo tīklu reklāmas efektivitātes paaugstināšanas projekts |
Nosaukums angļu valodā |
Project on increase the effectiveness of social media advertising |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Inese Vētra |
Recenzents |
Artūrs Bernovskis |
Anotācija |
Noslēguma darba autors: Ingūna Samarina
Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Mg.sc.soc., Inese Vētra
Noslēguma darba temats: Sociālo tīklu reklāmas efektivitātes paaugstināšanas
projekts
Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un
priekšlikumi. Darba apjoms ir 75 lpp., tajā iekļauti 28 attēli, 10 tabulas. Izmantotās literatūras
un avotu sarakstā ietverti: 20 avoti latviešu, 31 angļu valodā. Darbam pievienoti 3 pielikumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: bakalaura darba mērķis ir izstrādāt
priekšlikumus sociālo tīklu reklāmu izmantošanai uzņēmuma konkurences pilnveidošanā.
Darba rezultātā mērķis izdevās un tika izstrādāts mārketinga aktivitāšu plāns sociālo tīklu
platformām nedēļai un ceturksnim.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Samarina, I., Vētra, I. (2024). Sociālo
tīklu reklāmas efektivitātes paaugstināšanas projekts uzņēmuma konkurētspējas palielināšanai.
Bakalaura darbs. Rīga: RTU, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un
vadīšana”, 75 lpp. |
Atslēgas vārdi |
mārketings, reklāma, sociālie tīkli, sociālie mediji, aktivitātes, konkurence |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
marketing, advertising, social networks, social media, activities, competition |
Valoda |
lv |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
17.05.2024 14:39:07 |