Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Sociālo tīklu reklāmas efektivitātes paaugstināšanas projekts |
Title in English |
Project on increase the effectiveness of social media advertising |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Inese Vētra |
Reviewer |
Artūrs Bernovskis |
Abstract |
Noslēguma darba autors: Ingūna Samarina
Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Mg.sc.soc., Inese Vētra
Noslēguma darba temats: Sociālo tīklu reklāmas efektivitātes paaugstināšanas
projekts
Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un
priekšlikumi. Darba apjoms ir 75 lpp., tajā iekļauti 28 attēli, 10 tabulas. Izmantotās literatūras
un avotu sarakstā ietverti: 20 avoti latviešu, 31 angļu valodā. Darbam pievienoti 3 pielikumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: bakalaura darba mērķis ir izstrādāt
priekšlikumus sociālo tīklu reklāmu izmantošanai uzņēmuma konkurences pilnveidošanā.
Darba rezultātā mērķis izdevās un tika izstrādāts mārketinga aktivitāšu plāns sociālo tīklu
platformām nedēļai un ceturksnim.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Samarina, I., Vētra, I. (2024). Sociālo
tīklu reklāmas efektivitātes paaugstināšanas projekts uzņēmuma konkurētspējas palielināšanai.
Bakalaura darbs. Rīga: RTU, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un
vadīšana”, 75 lpp. |
Keywords |
mārketings, reklāma, sociālie tīkli, sociālie mediji, aktivitātes, konkurence |
Keywords in English |
marketing, advertising, social networks, social media, activities, competition |
Language |
lv |
Year |
2024 |
Date and time of uploading |
17.05.2024 14:39:07 |