Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Sociālo tīklu reklāmas efektivitātes paaugstināšanas projekts
Title in English Project on increase the effectiveness of social media advertising
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Inese Vētra
Reviewer Artūrs Bernovskis
Abstract Noslēguma darba autors: Ingūna Samarina Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Mg.sc.soc., Inese Vētra Noslēguma darba temats: Sociālo tīklu reklāmas efektivitātes paaugstināšanas projekts Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 75 lpp., tajā iekļauti 28 attēli, 10 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 20 avoti latviešu, 31 angļu valodā. Darbam pievienoti 3 pielikumi. Noslēguma darba galvenie rezultāti: bakalaura darba mērķis ir izstrādāt priekšlikumus sociālo tīklu reklāmu izmantošanai uzņēmuma konkurences pilnveidošanā. Darba rezultātā mērķis izdevās un tika izstrādāts mārketinga aktivitāšu plāns sociālo tīklu platformām nedēļai un ceturksnim. Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Samarina, I., Vētra, I. (2024). Sociālo tīklu reklāmas efektivitātes paaugstināšanas projekts uzņēmuma konkurētspējas palielināšanai. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 75 lpp.
Keywords mārketings, reklāma, sociālie tīkli, sociālie mediji, aktivitātes, konkurence
Keywords in English marketing, advertising, social networks, social media, activities, competition
Language lv
Year 2024
Date and time of uploading 17.05.2024 14:39:07