Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Sociālo mediju mārketinga pilnveides projekts zīmola atpazīstamības veicināšanai Fintech jomā |
Nosaukums angļu valodā |
Project on social media marketing development for brand awareness in Fintech sector |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Toms Kreicbergs |
Recenzents |
Kristīne Zēriete |
Anotācija |
Noslēguma darba autors: Jekaterīna Grebenčuka
Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec. Toms Kreicbergs
Noslēguma darba temats: Sociālo mediju mārketinga pilnveides projekts zīmola
atpazīstamības veicināšanai Fintech jomā
Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un
priekšlikumi. Darba apjoms ir 79 lpp., tajā iekļauti 19 attēli, 12 tabulas, 18 formulas. Izmantotās
literatūras un avotu sarakstā ietverti: 8 avoti latviešu un 38 angļu valodā. Darbam pievienoti 2
pielikumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Analizējot uzņēmuma darbību, tika konstatētas
galvenās pētījuma problēmas, proti, neefektīva sociālo mediju izmantošana, ko izraisa
stratēģiskā plāna trūkums, neliels publikāciju skaits, mērķauditorijai neatbilstošs saturs un zema
auditorijas iesaiste. Teorētiskajā daļā, pamatojoties uz dažādiem zinātniskiem rakstiem, tika
apstiprināta sociālo mediju mārketinga izmantošanas efektivitāte, ja vien tas tiek pareizi
izmantots. Darba gaitā tika izstrādāts pilnveides projekts, kura īstenošana uzņēmumam
“Ecommpay Limited” sniegs iespēju uzlabot datu apstrādi, automatizēt un optimizēt procesus,
paaugstināt darbinieku kompetenci, izmantojot papildu apmācības, un tieši uzlabot publicēto
saturu, sasniedzot sākotnējo mērķi - palielināt zīmola atpazīstamību.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Grebenčuka J. (2024). Sociālo mediju
mārketinga pilnveides projekts zīmola atpazīstamības veicināšanai Fintech jomā. Bakalaura
darbs. Rīga: RTU, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”,
79 lpp. |
Atslēgas vārdi |
sociālie mediji, zīmola atpazīstamība, digitālais mārketings, fintech |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
social media, brand awareness, digital marketing, fintech |
Valoda |
lv |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
15.05.2024 23:01:18 |