Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Sociālo mediju mārketinga pilnveides projekts zīmola atpazīstamības veicināšanai Fintech jomā
Nosaukums angļu valodā Project on social media marketing development for brand awareness in Fintech sector
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Toms Kreicbergs
Recenzents Kristīne Zēriete
Anotācija Noslēguma darba autors: Jekaterīna Grebenčuka Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec. Toms Kreicbergs Noslēguma darba temats: Sociālo mediju mārketinga pilnveides projekts zīmola atpazīstamības veicināšanai Fintech jomā Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 79 lpp., tajā iekļauti 19 attēli, 12 tabulas, 18 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 8 avoti latviešu un 38 angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi. Noslēguma darba galvenie rezultāti: Analizējot uzņēmuma darbību, tika konstatētas galvenās pētījuma problēmas, proti, neefektīva sociālo mediju izmantošana, ko izraisa stratēģiskā plāna trūkums, neliels publikāciju skaits, mērķauditorijai neatbilstošs saturs un zema auditorijas iesaiste. Teorētiskajā daļā, pamatojoties uz dažādiem zinātniskiem rakstiem, tika apstiprināta sociālo mediju mārketinga izmantošanas efektivitāte, ja vien tas tiek pareizi izmantots. Darba gaitā tika izstrādāts pilnveides projekts, kura īstenošana uzņēmumam “Ecommpay Limited” sniegs iespēju uzlabot datu apstrādi, automatizēt un optimizēt procesus, paaugstināt darbinieku kompetenci, izmantojot papildu apmācības, un tieši uzlabot publicēto saturu, sasniedzot sākotnējo mērķi - palielināt zīmola atpazīstamību. Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Grebenčuka J. (2024). Sociālo mediju mārketinga pilnveides projekts zīmola atpazīstamības veicināšanai Fintech jomā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 79 lpp.
Atslēgas vārdi sociālie mediji, zīmola atpazīstamība, digitālais mārketings, fintech
Atslēgas vārdi angļu valodā social media, brand awareness, digital marketing, fintech
Valoda lv
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 15.05.2024 23:01:18