Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Sociālo mediju mārketinga pilnveides projekts zīmola atpazīstamības veicināšanai Fintech jomā |
Title in English |
Project on social media marketing development for brand awareness in Fintech sector |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Toms Kreicbergs |
Reviewer |
Kristīne Zēriete |
Abstract |
Noslēguma darba autors: Jekaterīna Grebenčuka
Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec. Toms Kreicbergs
Noslēguma darba temats: Sociālo mediju mārketinga pilnveides projekts zīmola
atpazīstamības veicināšanai Fintech jomā
Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un
priekšlikumi. Darba apjoms ir 79 lpp., tajā iekļauti 19 attēli, 12 tabulas, 18 formulas. Izmantotās
literatūras un avotu sarakstā ietverti: 8 avoti latviešu un 38 angļu valodā. Darbam pievienoti 2
pielikumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Analizējot uzņēmuma darbību, tika konstatētas
galvenās pētījuma problēmas, proti, neefektīva sociālo mediju izmantošana, ko izraisa
stratēģiskā plāna trūkums, neliels publikāciju skaits, mērķauditorijai neatbilstošs saturs un zema
auditorijas iesaiste. Teorētiskajā daļā, pamatojoties uz dažādiem zinātniskiem rakstiem, tika
apstiprināta sociālo mediju mārketinga izmantošanas efektivitāte, ja vien tas tiek pareizi
izmantots. Darba gaitā tika izstrādāts pilnveides projekts, kura īstenošana uzņēmumam
“Ecommpay Limited” sniegs iespēju uzlabot datu apstrādi, automatizēt un optimizēt procesus,
paaugstināt darbinieku kompetenci, izmantojot papildu apmācības, un tieši uzlabot publicēto
saturu, sasniedzot sākotnējo mērķi - palielināt zīmola atpazīstamību.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Grebenčuka J. (2024). Sociālo mediju
mārketinga pilnveides projekts zīmola atpazīstamības veicināšanai Fintech jomā. Bakalaura
darbs. Rīga: RTU, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”,
79 lpp. |
Keywords |
sociālie mediji, zīmola atpazīstamība, digitālais mārketings, fintech |
Keywords in English |
social media, brand awareness, digital marketing, fintech |
Language |
lv |
Year |
2024 |
Date and time of uploading |
15.05.2024 23:01:18 |