Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Starptautisko ekonomisko sakaru vadīšana
Nosaukums E-komercijas modeļa ieviešana un novērtējums ražošanas uzņēmumos Latvijā
Nosaukums angļu valodā Implementation and Evaluation of the E-Commerce Model in Production Companies in Latvia
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Ingūna Jurgelāne-Kaldava
Recenzents Ivanda Adata
Anotācija Bakalaura darba autore Laura Ozoliņa izstrādāja darbu, kura temats ir “ E-komercijas modeļa ieviešana un novērtējums ražošanas uzņēmumos Latvijā ”. Bakalaura darba mērķis ir : Izstrādāt e-komercijas platformas modeļa ieviešanas plānu ražošanas uzņēmumiem Latvijā. E-komercijas platformas 21.gadsimtā ir strauji attīstījušās, aizvien vairāk uzņēmumi izvēlas savas uzņēmējdarbības izaugsmes veicināšanai izmantot tiešsaistes iepirkšanās platformas. Izstrādājot e-komercijas platformu uzņēmumiem ir nepieciešams noteikt platformas darbības mērķus, ko pēc izstrādes laika uzņēmums vēlas sasniegt ar tiešsaistes interneta platformu, kā arī ir nepieciešams noteikt klientu bāzi ar kuru tiks strādāts tieši e-komercijas platformā, tādejādi nosakot klientu fokusa grupu. Pirms izstrādes sakuma posma uzņēmumiem ir būtiski izveidot izmaksu tāmi platformas izstrādei, lai izvairītos no papildus finansiālajiem riskiem platformas izstrādes procesā. Latvijas iedzīvotāji visaktīvāk veikuši pirkumus tiešsaistes interneta platformās 2023.gadā, galvenokārt izvēloties iegādāties pakalpojumus nevis produktu. Pēc veiktajām intervijām ar divu uzņēmumu pārstāvjiem tiek noteikts, ka e-komercijas platformas sniedz iespēju piesaistīt jaunus klientus gan Latvijas, gan starptautiskā mērogā, veicinot uzņēmumu pieaugošos eksporta rādītājus. Balstoties uz noteiktajam problēmām e-komercijas platformas izstrādes laikā ražošanas uzņēmumiem, tiek sagatavots izstrādes modelis e-komercijas platformas izstrādei ražošanas uzņēmumos. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām, tā apjoms ir 67 lappuses. Tajā ir iekļauti 5 attēli, 12 tabulas un 3 pielikumi uz 14 lpp. Darbā izmantotas 25 izmantotās literatūras un avotu saraksta vienības.
Atslēgas vārdi E-komercijas platforma, uzņēmumi
Atslēgas vārdi angļu valodā E-commerce platform, companies
Valoda lv
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 13.05.2024 11:01:53