Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Management of International Economic Relations
Title in original language E-komercijas modeļa ieviešana un novērtējums ražošanas uzņēmumos Latvijā
Title in English Implementation and Evaluation of the E-Commerce Model in Production Companies in Latvia
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Ingūna Jurgelāne-Kaldava
Reviewer Ivanda Adata
Abstract Bakalaura darba autore Laura Ozoliņa izstrādāja darbu, kura temats ir “ E-komercijas modeļa ieviešana un novērtējums ražošanas uzņēmumos Latvijā ”. Bakalaura darba mērķis ir : Izstrādāt e-komercijas platformas modeļa ieviešanas plānu ražošanas uzņēmumiem Latvijā. E-komercijas platformas 21.gadsimtā ir strauji attīstījušās, aizvien vairāk uzņēmumi izvēlas savas uzņēmējdarbības izaugsmes veicināšanai izmantot tiešsaistes iepirkšanās platformas. Izstrādājot e-komercijas platformu uzņēmumiem ir nepieciešams noteikt platformas darbības mērķus, ko pēc izstrādes laika uzņēmums vēlas sasniegt ar tiešsaistes interneta platformu, kā arī ir nepieciešams noteikt klientu bāzi ar kuru tiks strādāts tieši e-komercijas platformā, tādejādi nosakot klientu fokusa grupu. Pirms izstrādes sakuma posma uzņēmumiem ir būtiski izveidot izmaksu tāmi platformas izstrādei, lai izvairītos no papildus finansiālajiem riskiem platformas izstrādes procesā. Latvijas iedzīvotāji visaktīvāk veikuši pirkumus tiešsaistes interneta platformās 2023.gadā, galvenokārt izvēloties iegādāties pakalpojumus nevis produktu. Pēc veiktajām intervijām ar divu uzņēmumu pārstāvjiem tiek noteikts, ka e-komercijas platformas sniedz iespēju piesaistīt jaunus klientus gan Latvijas, gan starptautiskā mērogā, veicinot uzņēmumu pieaugošos eksporta rādītājus. Balstoties uz noteiktajam problēmām e-komercijas platformas izstrādes laikā ražošanas uzņēmumiem, tiek sagatavots izstrādes modelis e-komercijas platformas izstrādei ražošanas uzņēmumos. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām, tā apjoms ir 67 lappuses. Tajā ir iekļauti 5 attēli, 12 tabulas un 3 pielikumi uz 14 lpp. Darbā izmantotas 25 izmantotās literatūras un avotu saraksta vienības.
Keywords E-komercijas platforma, uzņēmumi
Keywords in English E-commerce platform, companies
Language lv
Year 2024
Date and time of uploading 13.05.2024 11:01:53