Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Vadīšana starptautiskos uzņēmumos
Nosaukums Sasniedzamības salīdzinošā analīze: slavenību mārketings pret satura veidotāju mārketingu
Nosaukums angļu valodā Comparative Analysis of Reach: Celebrity Marketing vs. Influencer Marketing
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs Ronalds Cinks
Recenzents Rihards Zeiļa
Anotācija Šī bakalaura darba mērķis bija veikt salīdzinošu analīzi starp slavenību mārketingu un influenceru mārketingu, lai noskaidrotu to efektivitāti saistībā ar patērētāju iesaistīšanos un patērētāju uzvedības ietekmēšanu. Pētījumā, izmantojot statistisko analīzi, tika aptaujāti 106 dalībnieki, lai novērtētu patērētāju iesaisti sociālo mediju publikācijās, iegādes ietekmi, uzticību un uztveri par reklāmām kā par īstām rekomendācijām vai apmaksātām reklāmām. Pētījuma rezultāti atklāja, ka starp abām mārketinga stratēģijām lielāku pārsvaru guva influenceru mārketings. Influenceru mārketingam bija ievērojami lielāka ietekme uz pirkuma nodomu veicināšanu un patērētāju uzticēšanos, liecinot par priekšroku reklāmām, kas tiek uztvertas kā autentiskākas un mazāk kā apmaksātas reklāmas. Šie atklājumi uzsver influenceru mārketinga stratēģisko vērtību zīmoliem, kuri cenšas palielināt patērētāju iesaisti un uzticību produktiem. Influenceru reklāmas piedāvā efektīvu alternatīvu tradicionālajiem slavenību reklāmām. Turpmākie pētījumi varētu izpētīt ilgtermiņa ietekmi starp influenceru un slavenību atbalstījumiem uz zīmola lojalitāti un patērētāju uzticēšanos. Tāpat tiek aicināts veikt izpēti par abu stratēģiju izmaksu efektivitāti, ņemot vērā digitālā mārketinga ainavas attīstību. Bakalaura darba apjoms ir 37 lappuses (57 lappuses, ieskaitot atsauces un pielikumus) un 5 tabulas. Pētījumā izmantotā literatūra sastāv no 54 avotiem, tostarp zinātniskiem rakstiem un nozares ziņojumiem.
Atslēgas vārdi Influenceru mārketings, slavenību mārketings, iesaistīšanās līmenis, pirkuma nolūks, sociālo mediju mārketings, patērētāju uzticība, digitālā mārketinga stratēģijas
Atslēgas vārdi angļu valodā Influencer marketing, celebrity marketing, engagement rate, purchase intent, social media marketing, consumer trust, digital marketing strategies
Valoda eng
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 14.04.2024 23:05:35