Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Management in international business
Title in original language Sasniedzamības salīdzinošā analīze: slavenību mārketings pret satura veidotāju mārketingu
Title in English Comparative Analysis of Reach: Celebrity Marketing vs. Influencer Marketing
Department 01B00 Riga Business School
Scientific advisor Ronalds Cinks
Reviewer Rihards Zeiļa
Abstract Šī bakalaura darba mērķis bija veikt salīdzinošu analīzi starp slavenību mārketingu un influenceru mārketingu, lai noskaidrotu to efektivitāti saistībā ar patērētāju iesaistīšanos un patērētāju uzvedības ietekmēšanu. Pētījumā, izmantojot statistisko analīzi, tika aptaujāti 106 dalībnieki, lai novērtētu patērētāju iesaisti sociālo mediju publikācijās, iegādes ietekmi, uzticību un uztveri par reklāmām kā par īstām rekomendācijām vai apmaksātām reklāmām. Pētījuma rezultāti atklāja, ka starp abām mārketinga stratēģijām lielāku pārsvaru guva influenceru mārketings. Influenceru mārketingam bija ievērojami lielāka ietekme uz pirkuma nodomu veicināšanu un patērētāju uzticēšanos, liecinot par priekšroku reklāmām, kas tiek uztvertas kā autentiskākas un mazāk kā apmaksātas reklāmas. Šie atklājumi uzsver influenceru mārketinga stratēģisko vērtību zīmoliem, kuri cenšas palielināt patērētāju iesaisti un uzticību produktiem. Influenceru reklāmas piedāvā efektīvu alternatīvu tradicionālajiem slavenību reklāmām. Turpmākie pētījumi varētu izpētīt ilgtermiņa ietekmi starp influenceru un slavenību atbalstījumiem uz zīmola lojalitāti un patērētāju uzticēšanos. Tāpat tiek aicināts veikt izpēti par abu stratēģiju izmaksu efektivitāti, ņemot vērā digitālā mārketinga ainavas attīstību. Bakalaura darba apjoms ir 37 lappuses (57 lappuses, ieskaitot atsauces un pielikumus) un 5 tabulas. Pētījumā izmantotā literatūra sastāv no 54 avotiem, tostarp zinātniskiem rakstiem un nozares ziņojumiem.
Keywords Influenceru mārketings, slavenību mārketings, iesaistīšanās līmenis, pirkuma nolūks, sociālo mediju mārketings, patērētāju uzticība, digitālā mārketinga stratēģijas
Keywords in English Influencer marketing, celebrity marketing, engagement rate, purchase intent, social media marketing, consumer trust, digital marketing strategies
Language eng
Year 2024
Date and time of uploading 14.04.2024 23:05:35