Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Vadīšana starptautiskos uzņēmumos
Nosaukums "Faktoru, kas ietekmē Android un iOS viedtālruņu lietotāju apmierinātības, salīdzinājums"
Nosaukums angļu valodā "Comparison of Factors That Have an Effect on Creating Satisfaction of Android and iOS Smartphone Users"
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs Inese Muzikante
Recenzents
Anotācija Šī bakalaura darba mērķis bija izpētīt faktorus, kas veicina lojalitāti un apmierinātību starp viedtālruņu lietotājiem. Viedtālruņu lietotāji ir liela un dažāda patērētāju grupa, kas ir ar dažādām vēlmēm un gaidām pret savām ierīcēm. Sapratne par to, kas viņus padara lojālus un apmierinātus, var palīdzēt viedtālruņu ražotājiem un mārketinga speciālistiem uzlabot savus produktus un pakalpojumus. Lai atbildētu uz pētniecības jautājumus "Vai Android un iOS lietotājiem ir atšķirība apmierinātības faktoros?", "Vai pastāv atšķirības apmierinātībā ar dažādām funkcijām atkarībā no operētājsistēmas lietotāju lietojuma?", "Kādas ir vissvarīgākās funkcijas viedtālruņu lietotājiem ar dažādām operētājsistēmām?" tika veikta aptauja ar 130 respondentiem, kuriem bija dažādu zīmolu un modeļu viedtālruņi. Aptauja apkopoja datus par dažādiem viedtālruņu lietošanas aspektiem, piemēram, zīmola izvēli, operētājsistēmu, iepriekšējo zīmolu skaitu, dizaina nozīmīgumu, zīmola tēlu, cenu, veiktspēju, unikālām funkcijām, apmierinātības līmeni un plānu mainīt zīmolu. Dati tika analizēti, izmantojot deskriptīvos statistiskos rādītājus, piemēram, moda un frekvenču tabulas, lai identificētu visbiežāk sastopamos atbilžu variantus un paraugus starp viedtālruņu lietotājiem. Rezultāti parādīja, ka lielākā daļa respondentiem bija Apple zīmola piekritēji, seko Samsung. Vairākums respondentu izvēlējās Android operētājsistēmu, seko iOS. Lielākā daļa respondentu bija izmantojuši 1-2 iepriekšējos zīmolus, pirms izvēlējās savu pašreizējo. Dizains un zīmola tēls bija nedaudz nozīmīgs lietotājiem, izvēloties viedtālruni, bet veiktspēja un unikālas funkcijas bija ļoti svarīgas. Lielākā daļa respondentu bija apmierināti ar savu pašreizējo viedtālruni (novērtējot to ar 4 punktiem no 5) un plānoja palikt pie sava pašreizējā zīmola. Šie atklājumi liecina, ka viedtālruņu lietotāji novērtē kvalitāti, funkcionalitāti, uzticamību un inovācijas savās ierīcēs. Tāpat tie norāda, ka viedtālruņu lietotāji tendēti būt lojāli savam pašreizējam zīmolam, ja ir apmierināti ar to. Tomēr daži faktori, kas varētu ietekmēt viņu un apmierinātību, ietver cenu izmaiņas, jaunas funkcijas vai modeļus no konkurentiem, tehniskus jautājumus vai kļūmes, klientu apkalpošanas kvalitāti vai pieejamību. Šis darbs sniedz ieskatu par viedtālruņu lietotāju vēlmēm un uzvedību, kas var informēt lēmumu pieņemšanu un turpmākas pētniecības šajā jomā. Tas arī sniedz ieguldījumu literatūrā par patērētāju lojalitāti un apmierinātību attiecībā uz tehnoloģiju produktiem.
Atslēgas vārdi apmierinātība; viedtālruņu lietotāji; aptauja;
Atslēgas vārdi angļu valodā satisfaction; smartphone users; survey;
Valoda eng
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 26.01.2024 19:28:06