Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Pētījums par lojalitātes programmu ietekmi uz patērētāju pirkšanas lēmumu pieņemšanu Uzbekistānā
Nosaukums angļu valodā Research on the impact of loyalty programs on consumer purchasing decisions in Uzbekistan
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Vladimirs Šatrevičs
Recenzents Zakia Siddiqui
Anotācija Bakalaura darba autors: Amurkhon Karimov Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec. Vladimirs Šatrevičs Bakalaura darba temats: Pētījums par lojalitātes programmu ietekmi uz patērētāju pirkšanas lēmumu pieņemšanu Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 50 lpp., tajā iekļauti 17 attēli, 3 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 35 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 3 pielikumi. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Pētījums, kas tika veikts par lojalitātes programmu ietekmi uz patērētāju pirkuma lēmumiem Uzbekistānā, rezultējās, jo lojalitātes programmas ir visietekmīgākais pašreizējais darba instruments, lai pozitīvi ietekmētu patērētāju uzvedību un ietekmi uz pirkuma lēmumu, lai izstrādātu veiksmīgu LP, jāiekļauj patērētāja demogrāfiskais un psihogrāfiskais profils. Tehnoloģiju attīstība var novest pie LP daudzfunkcionāla rīka, kurā var iegūt klientu bāzi, izveidot saziņas kanālu utt. Papildus tam, naudas atmaksa, atlaides un atalgojošie LP veidi kļūst arvien populārāki Uzbekistānas klientu vidū un ir viegli iesaistāmi. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Karimov, A., Šatrevičs, V. (2024) Pētījums par lojalitātes programmu ietekmi uz patērētāju pirkšanas lēmumu pieņemšanu. - Rīga: RTU, FEEM, Studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”, 2024. 50 pp. Atslēgas vārdi: Lojalitātes programma, pirkuma lēmums, klientu lojalitāte
Atslēgas vārdi Atslēgas vārdi: Lojalitātes programma, pirkuma lēmums, klientu lojalitāte
Atslēgas vārdi angļu valodā Keywords: Loyalty Program, Purchasing decision, Customer loyalty
Valoda eng
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 15.01.2024 14:21:56