Abstract |
Bakalaura darba autors: Amurkhon Karimov
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec. Vladimirs Šatrevičs
Bakalaura darba temats: Pētījums par lojalitātes programmu ietekmi uz patērētāju
pirkšanas lēmumu pieņemšanu
Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļas,
secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 50 lpp., tajā iekļauti 17 attēli, 3 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 35 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 3 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Pētījums, kas tika veikts par lojalitātes programmu ietekmi uz patērētāju pirkuma lēmumiem Uzbekistānā, rezultējās, jo lojalitātes programmas ir visietekmīgākais pašreizējais darba instruments, lai pozitīvi ietekmētu patērētāju uzvedību un ietekmi uz pirkuma lēmumu, lai izstrādātu veiksmīgu LP, jāiekļauj patērētāja demogrāfiskais un psihogrāfiskais profils. Tehnoloģiju attīstība var novest pie LP daudzfunkcionāla rīka, kurā var iegūt klientu bāzi, izveidot saziņas kanālu utt. Papildus tam, naudas atmaksa, atlaides un atalgojošie LP veidi kļūst arvien populārāki Uzbekistānas klientu vidū un ir viegli iesaistāmi.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Karimov, A., Šatrevičs, V. (2024) Pētījums par lojalitātes programmu ietekmi uz patērētāju pirkšanas lēmumu pieņemšanu. - Rīga: RTU, FEEM, Studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”, 2024. 50 pp.
Atslēgas vārdi: Lojalitātes programma, pirkuma lēmums, klientu lojalitāte |