Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Pētījums par zaļā mārketinga komunikācijas ietekmi uz patērētāju uzvedību Šrilankā |
Nosaukums angļu valodā |
Research on the impact of green marketing communication on consumer behavior in Sri Lanka |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Rita Greitāne |
Recenzents |
Kristīne Fedotova |
Anotācija |
bakalaura darba teorijas daļā ir veikta ar zaļo mārketingu saistīto teorētisko aspektu noteikšana, izmantojot zinātniskos rakstus un citus avotus. Noteikti ar zaļā marketinga komunikāciju saistītie faktori, kas ietekmē patērētāju uzvedību. Pētījuma daļā, izmantojot aptauju, noteikti patērētāju uzvedību ietekmējošie faktori, nosakot, kā Šrilankas uzņēmumi var pozitīvi ietekmēt savu klientu uzvedību, ieviešot un efektīvi komunicējot zaļā mārketinga stratēģijas. |
Atslēgas vārdi |
zaļais mārketings, zaļā mārketinga komunikācija, patērētāju uzvedība, ilgtspēja, Šrilanka. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
green marketing, green marketing communication, consumer behavior, sustainability, Sri Lanka. |
Valoda |
eng |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
12.01.2024 23:51:00 |