Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Pētījums par zaļā mārketinga komunikācijas ietekmi uz patērētāju uzvedību Šrilankā
Nosaukums angļu valodā Research on the impact of green marketing communication on consumer behavior in Sri Lanka
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Rita Greitāne
Recenzents Kristīne Fedotova
Anotācija bakalaura darba teorijas daļā ir veikta ar zaļo mārketingu saistīto teorētisko aspektu noteikšana, izmantojot zinātniskos rakstus un citus avotus. Noteikti ar zaļā marketinga komunikāciju saistītie faktori, kas ietekmē patērētāju uzvedību. Pētījuma daļā, izmantojot aptauju, noteikti patērētāju uzvedību ietekmējošie faktori, nosakot, kā Šrilankas uzņēmumi var pozitīvi ietekmēt savu klientu uzvedību, ieviešot un efektīvi komunicējot zaļā mārketinga stratēģijas.
Atslēgas vārdi zaļais mārketings, zaļā mārketinga komunikācija, patērētāju uzvedība, ilgtspēja, Šrilanka.
Atslēgas vārdi angļu valodā green marketing, green marketing communication, consumer behavior, sustainability, Sri Lanka.
Valoda eng
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 12.01.2024 23:51:00