Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Pētījums par zaļā mārketinga komunikācijas ietekmi uz patērētāju uzvedību Šrilankā |
Title in English |
Research on the impact of green marketing communication on consumer behavior in Sri Lanka |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Rita Greitāne |
Reviewer |
Kristīne Fedotova |
Abstract |
bakalaura darba teorijas daļā ir veikta ar zaļo mārketingu saistīto teorētisko aspektu noteikšana, izmantojot zinātniskos rakstus un citus avotus. Noteikti ar zaļā marketinga komunikāciju saistītie faktori, kas ietekmē patērētāju uzvedību. Pētījuma daļā, izmantojot aptauju, noteikti patērētāju uzvedību ietekmējošie faktori, nosakot, kā Šrilankas uzņēmumi var pozitīvi ietekmēt savu klientu uzvedību, ieviešot un efektīvi komunicējot zaļā mārketinga stratēģijas. |
Keywords |
zaļais mārketings, zaļā mārketinga komunikācija, patērētāju uzvedība, ilgtspēja, Šrilanka. |
Keywords in English |
green marketing, green marketing communication, consumer behavior, sustainability, Sri Lanka. |
Language |
eng |
Year |
2024 |
Date and time of uploading |
12.01.2024 23:51:00 |