Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Pētījums par zaļā mārketinga komunikācijas ietekmi uz patērētāju uzvedību Šrilankā
Title in English Research on the impact of green marketing communication on consumer behavior in Sri Lanka
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Rita Greitāne
Reviewer Kristīne Fedotova
Abstract bakalaura darba teorijas daļā ir veikta ar zaļo mārketingu saistīto teorētisko aspektu noteikšana, izmantojot zinātniskos rakstus un citus avotus. Noteikti ar zaļā marketinga komunikāciju saistītie faktori, kas ietekmē patērētāju uzvedību. Pētījuma daļā, izmantojot aptauju, noteikti patērētāju uzvedību ietekmējošie faktori, nosakot, kā Šrilankas uzņēmumi var pozitīvi ietekmēt savu klientu uzvedību, ieviešot un efektīvi komunicējot zaļā mārketinga stratēģijas.
Keywords zaļais mārketings, zaļā mārketinga komunikācija, patērētāju uzvedība, ilgtspēja, Šrilanka.
Keywords in English green marketing, green marketing communication, consumer behavior, sustainability, Sri Lanka.
Language eng
Year 2024
Date and time of uploading 12.01.2024 23:51:00