Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
Tekstūru pielietojuma problēmas OpenGL vidē |
Nosaukums angļu valodā |
Texture Application Problems in OpenGL |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
AADG pr.gr. asist. K. Krečetova |
Recenzents |
|
Anotācija |
Dotajā darbā tiek veikts pētījums, kas apskata tekstūras uzklāšanas iespējas OpenGL vidē un ar tekstūras pielietojumu saistītās problēmas. Darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļa ir aprakstīta teorija par OpenGL bibliotēku, tekstūru un tekstūras kvalitātes uzlabošanu. Otrajā daļā tiek aprakstīta programmas izstrāde un veiktie eksperimenti.
Darba rezultātā apkopota teorija par tekstūru pielietojumu, izstrādāta programma ar OpenGL un izdarīti secinājumi par faktoriem, kas ietekmē tekstūru kvalitāti.
Darbā: 57 lpp. teksts, 16 attēli, tabula, pielikums un 15 nosaukumu informācijas
avoti. |
Atslēgas vārdi |
OpenGL, tekstūras, tekstūru uzklāšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
OpenGL, textures, texture mapping |
Valoda |
lv |
Gads |
2010 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
28.04.2011 13:07:39 |