Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Automātika un datortehnika
Nosaukums Tekstūru pielietojuma problēmas OpenGL vidē
Nosaukums angļu valodā Texture Application Problems in OpenGL
Struktūrvienība 12600 Viedo datortehnoloģiju institūts
Darba vadītājs AADG pr.gr. asist. K. Krečetova
Recenzents
Anotācija Dotajā darbā tiek veikts pētījums, kas apskata tekstūras uzklāšanas iespējas OpenGL vidē un ar tekstūras pielietojumu saistītās problēmas. Darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļa ir aprakstīta teorija par OpenGL bibliotēku, tekstūru un tekstūras kvalitātes uzlabošanu. Otrajā daļā tiek aprakstīta programmas izstrāde un veiktie eksperimenti. Darba rezultātā apkopota teorija par tekstūru pielietojumu, izstrādāta programma ar OpenGL un izdarīti secinājumi par faktoriem, kas ietekmē tekstūru kvalitāti. Darbā: 57 lpp. teksts, 16 attēli, tabula, pielikums un 15 nosaukumu informācijas avoti.
Atslēgas vārdi OpenGL, tekstūras, tekstūru uzklāšana
Atslēgas vārdi angļu valodā OpenGL, textures, texture mapping
Valoda lv
Gads 2010
Darba augšupielādes datums un laiks 28.04.2011 13:07:39