Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Automation and Computer Engineering |
Title in original language |
Tekstūru pielietojuma problēmas OpenGL vidē |
Title in English |
Texture Application Problems in OpenGL |
Department |
Viedo datortehnoloģiju institūts |
Scientific advisor |
AADG pr.gr. asist. K. Krečetova |
Reviewer |
|
Abstract |
Dotajā darbā tiek veikts pētījums, kas apskata tekstūras uzklāšanas iespējas OpenGL vidē un ar tekstūras pielietojumu saistītās problēmas. Darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļa ir aprakstīta teorija par OpenGL bibliotēku, tekstūru un tekstūras kvalitātes uzlabošanu. Otrajā daļā tiek aprakstīta programmas izstrāde un veiktie eksperimenti.
Darba rezultātā apkopota teorija par tekstūru pielietojumu, izstrādāta programma ar OpenGL un izdarīti secinājumi par faktoriem, kas ietekmē tekstūru kvalitāti.
Darbā: 57 lpp. teksts, 16 attēli, tabula, pielikums un 15 nosaukumu informācijas
avoti. |
Keywords |
OpenGL, tekstūras, tekstūru uzklāšana |
Keywords in English |
OpenGL, textures, texture mapping |
Language |
lv |
Year |
2010 |
Date and time of uploading |
28.04.2011 13:07:39 |