Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Automation and Computer Engineering
Title in original language Tekstūru pielietojuma problēmas OpenGL vidē
Title in English Texture Application Problems in OpenGL
Department Viedo datortehnoloģiju institūts
Scientific advisor AADG pr.gr. asist. K. Krečetova
Reviewer
Abstract Dotajā darbā tiek veikts pētījums, kas apskata tekstūras uzklāšanas iespējas OpenGL vidē un ar tekstūras pielietojumu saistītās problēmas. Darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļa ir aprakstīta teorija par OpenGL bibliotēku, tekstūru un tekstūras kvalitātes uzlabošanu. Otrajā daļā tiek aprakstīta programmas izstrāde un veiktie eksperimenti. Darba rezultātā apkopota teorija par tekstūru pielietojumu, izstrādāta programma ar OpenGL un izdarīti secinājumi par faktoriem, kas ietekmē tekstūru kvalitāti. Darbā: 57 lpp. teksts, 16 attēli, tabula, pielikums un 15 nosaukumu informācijas avoti.
Keywords OpenGL, tekstūras, tekstūru uzklāšana
Keywords in English OpenGL, textures, texture mapping
Language lv
Year 2010
Date and time of uploading 28.04.2011 13:07:39