Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Zīmola atpazīstamības novērtēšanas pieejas mazos un vidējos modes industrijas uzņēmumos Indijā
Nosaukums angļu valodā Brand Awareness Evaluation Approaches in the Small and Medium Fashion Industry Enterprises in India
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Rita Greitāne
Recenzents Angelina Roša
Anotācija Noslēguma darba temats: Zīmola atpazīstamības novērtēšanas pieejas mazos un vidējos modes industrijas uzņēmumos Indijā Noslēguma darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 87 lpp., tajā iekļauti 32 attēli, 10 tabulas, 3 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 63 avoti angļu valodā. Noslēguma darba galvenie rezultāti: Regresijas analīze norādīja, ka sociālie mediji, inovācijas, sponsorēšana un reputācija ir vissvarīgākie faktori, kas būtiski ietekmē zīmola atpazīstamību Indijas modes industrijā un uzrāda statistiski nozīmīgu pozitīvu ietekmi uz zīmola atpazīstamību. Regresijas rezultāti atbilst iepriekšējai korelācijas analīzei. Šo ele-mentu integrācija veido visaptverošu stratēģiju zīmola atpazīstamības uzlabošanai no dažādām perspektīvām. Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Jeyaraman P. (2024) Zīmola atpazīstamības novērtēšanas pieejas mazos un vidējos modes industrijas uzņēmumos Indijā Maģistra darbs/ R. Greitane.- Rīga: RTU, UIVI IUV, maģistra akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 87. lpp.
Atslēgas vārdi Zīmols, zīmola atpazīstamība, mazie un vidējie uzņēmumi un apģērbu nozare
Atslēgas vārdi angļu valodā Brand,Brand awareness,Small and Medium Enterprise and Apparel industry
Valoda eng
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 10.01.2024 12:53:43