Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Zīmola atpazīstamības novērtēšanas pieejas mazos un vidējos modes industrijas uzņēmumos Indijā |
Nosaukums angļu valodā |
Brand Awareness Evaluation Approaches in the Small and Medium Fashion Industry Enterprises in India |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Rita Greitāne |
Recenzents |
Angelina Roša |
Anotācija |
Noslēguma darba temats: Zīmola atpazīstamības novērtēšanas pieejas mazos un vidējos modes industrijas uzņēmumos Indijā
Noslēguma darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 87 lpp., tajā iekļauti 32 attēli, 10 tabulas, 3 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 63 avoti angļu valodā.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Regresijas analīze norādīja, ka sociālie mediji, inovācijas, sponsorēšana un reputācija ir vissvarīgākie faktori, kas būtiski ietekmē zīmola atpazīstamību Indijas modes industrijā un uzrāda statistiski nozīmīgu pozitīvu ietekmi uz zīmola atpazīstamību. Regresijas rezultāti atbilst iepriekšējai korelācijas analīzei. Šo ele-mentu integrācija veido visaptverošu stratēģiju zīmola atpazīstamības uzlabošanai no dažādām perspektīvām.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Jeyaraman P. (2024) Zīmola atpazīstamības novērtēšanas pieejas mazos un vidējos modes industrijas uzņēmumos Indijā Maģistra darbs/ R. Greitane.- Rīga: RTU, UIVI IUV, maģistra akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 87. lpp. |
Atslēgas vārdi |
Zīmols, zīmola atpazīstamība, mazie un vidējie uzņēmumi un apģērbu nozare |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Brand,Brand awareness,Small and Medium Enterprise and Apparel industry |
Valoda |
eng |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
10.01.2024 12:53:43 |