Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Zīmola atpazīstamības novērtēšanas pieejas mazos un vidējos modes industrijas uzņēmumos Indijā
Title in English Brand Awareness Evaluation Approaches in the Small and Medium Fashion Industry Enterprises in India
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Rita Greitāne
Reviewer Angelina Roša
Abstract Noslēguma darba temats: Zīmola atpazīstamības novērtēšanas pieejas mazos un vidējos modes industrijas uzņēmumos Indijā Noslēguma darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 87 lpp., tajā iekļauti 32 attēli, 10 tabulas, 3 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 63 avoti angļu valodā. Noslēguma darba galvenie rezultāti: Regresijas analīze norādīja, ka sociālie mediji, inovācijas, sponsorēšana un reputācija ir vissvarīgākie faktori, kas būtiski ietekmē zīmola atpazīstamību Indijas modes industrijā un uzrāda statistiski nozīmīgu pozitīvu ietekmi uz zīmola atpazīstamību. Regresijas rezultāti atbilst iepriekšējai korelācijas analīzei. Šo ele-mentu integrācija veido visaptverošu stratēģiju zīmola atpazīstamības uzlabošanai no dažādām perspektīvām. Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Jeyaraman P. (2024) Zīmola atpazīstamības novērtēšanas pieejas mazos un vidējos modes industrijas uzņēmumos Indijā Maģistra darbs/ R. Greitane.- Rīga: RTU, UIVI IUV, maģistra akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 87. lpp.
Keywords Zīmols, zīmola atpazīstamība, mazie un vidējie uzņēmumi un apģērbu nozare
Keywords in English Brand,Brand awareness,Small and Medium Enterprise and Apparel industry
Language eng
Year 2024
Date and time of uploading 10.01.2024 12:53:43