Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Zīmola atpazīstamības novērtēšanas pieejas mazos un vidējos modes industrijas uzņēmumos Indijā |
Title in English |
Brand Awareness Evaluation Approaches in the Small and Medium Fashion Industry Enterprises in India |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Rita Greitāne |
Reviewer |
Angelina Roša |
Abstract |
Noslēguma darba temats: Zīmola atpazīstamības novērtēšanas pieejas mazos un vidējos modes industrijas uzņēmumos Indijā
Noslēguma darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 87 lpp., tajā iekļauti 32 attēli, 10 tabulas, 3 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 63 avoti angļu valodā.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Regresijas analīze norādīja, ka sociālie mediji, inovācijas, sponsorēšana un reputācija ir vissvarīgākie faktori, kas būtiski ietekmē zīmola atpazīstamību Indijas modes industrijā un uzrāda statistiski nozīmīgu pozitīvu ietekmi uz zīmola atpazīstamību. Regresijas rezultāti atbilst iepriekšējai korelācijas analīzei. Šo ele-mentu integrācija veido visaptverošu stratēģiju zīmola atpazīstamības uzlabošanai no dažādām perspektīvām.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Jeyaraman P. (2024) Zīmola atpazīstamības novērtēšanas pieejas mazos un vidējos modes industrijas uzņēmumos Indijā Maģistra darbs/ R. Greitane.- Rīga: RTU, UIVI IUV, maģistra akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 87. lpp. |
Keywords |
Zīmols, zīmola atpazīstamība, mazie un vidējie uzņēmumi un apģērbu nozare |
Keywords in English |
Brand,Brand awareness,Small and Medium Enterprise and Apparel industry |
Language |
eng |
Year |
2024 |
Date and time of uploading |
10.01.2024 12:53:43 |