Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Līderība un vadība |
Nosaukums |
Vairumtirdzniecības uzņēmuma zīmolu portfeļa vadības stratēģijas izstrāde |
Nosaukums angļu valodā |
Development of brand portfolio management strategy for wholesale company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Rita Greitāne |
Recenzents |
Kristīne Apsīte |
Anotācija |
Maģistra darba autors: Ričards Riekstiņš
Maģistra darba zinātniskā vadītāja: docente, Dr.oec Rita Greitāne
Maģistra darba temats: Vairumtirdzniecības uzņēmuma zīmolu portfeļa vadības stratēģijas izstrāde
Maģistra darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 122 lapas, tajā iekļauti 30 attēli, 29 tabulas un 2 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 34 avoti latviešu valodā un 45 angļu valodā. Darba pievienoti 20 pielikumi.
Maģistra darba galvenie rezultāti: autors secina, ka mazumtirgotāju privāto preču zīmju tendences liecina, ka atsevišķas produktu kategorijās tas ir drauds jau šobrīd. Vienlaikus tiek secināts, ka ir vairākas produktu kategorijas, kuras esošā portfeļa ietvaros ir potenciāls attīstīt atbilstoši kategoriju attīstībai un lielumam tirgū, vienlaikus identificējot izmaksu efektīvākās kategorijas darba autors nosaka potenciālo zīmolu portfeļu vadības stratēģiju.
Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Riekstiņš, R., Greitāne, R. (2024). Vairumtirdzniecības uzņēmuma zīmolu portfeļa vadības stratēģijas izstrāde: Maģistra darbs Rīga: RTU, UIVI katedra, maģistra profesionālā studiju programma “Līderība un vadība”. 122 lpp. |
Atslēgas vārdi |
vairumtirdzniecība, mazumtirdzniecība, portfeļa vadība, produktu kategorijas |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
wholesale, retail, portfolio management, product categories |
Valoda |
lv |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.01.2024 20:34:08 |