Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Līderība un vadība
Nosaukums Vairumtirdzniecības uzņēmuma zīmolu portfeļa vadības stratēģijas izstrāde
Nosaukums angļu valodā Development of brand portfolio management strategy for wholesale company
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Rita Greitāne
Recenzents Kristīne Apsīte
Anotācija Maģistra darba autors: Ričards Riekstiņš Maģistra darba zinātniskā vadītāja: docente, Dr.oec Rita Greitāne Maģistra darba temats: Vairumtirdzniecības uzņēmuma zīmolu portfeļa vadības stratēģijas izstrāde Maģistra darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 122 lapas, tajā iekļauti 30 attēli, 29 tabulas un 2 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 34 avoti latviešu valodā un 45 angļu valodā. Darba pievienoti 20 pielikumi. Maģistra darba galvenie rezultāti: autors secina, ka mazumtirgotāju privāto preču zīmju tendences liecina, ka atsevišķas produktu kategorijās tas ir drauds jau šobrīd. Vienlaikus tiek secināts, ka ir vairākas produktu kategorijas, kuras esošā portfeļa ietvaros ir potenciāls attīstīt atbilstoši kategoriju attīstībai un lielumam tirgū, vienlaikus identificējot izmaksu efektīvākās kategorijas darba autors nosaka potenciālo zīmolu portfeļu vadības stratēģiju. Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Riekstiņš, R., Greitāne, R. (2024). Vairumtirdzniecības uzņēmuma zīmolu portfeļa vadības stratēģijas izstrāde: Maģistra darbs Rīga: RTU, UIVI katedra, maģistra profesionālā studiju programma “Līderība un vadība”. 122 lpp.
Atslēgas vārdi vairumtirdzniecība, mazumtirdzniecība, portfeļa vadība, produktu kategorijas
Atslēgas vārdi angļu valodā wholesale, retail, portfolio management, product categories
Valoda lv
Gads 2024
Darba augšupielādes datums un laiks 09.01.2024 20:34:08