Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Leadership and Management
Title in original language Vairumtirdzniecības uzņēmuma zīmolu portfeļa vadības stratēģijas izstrāde
Title in English Development of brand portfolio management strategy for wholesale company
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Rita Greitāne
Reviewer Kristīne Apsīte
Abstract Maģistra darba autors: Ričards Riekstiņš Maģistra darba zinātniskā vadītāja: docente, Dr.oec Rita Greitāne Maģistra darba temats: Vairumtirdzniecības uzņēmuma zīmolu portfeļa vadības stratēģijas izstrāde Maģistra darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 122 lapas, tajā iekļauti 30 attēli, 29 tabulas un 2 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 34 avoti latviešu valodā un 45 angļu valodā. Darba pievienoti 20 pielikumi. Maģistra darba galvenie rezultāti: autors secina, ka mazumtirgotāju privāto preču zīmju tendences liecina, ka atsevišķas produktu kategorijās tas ir drauds jau šobrīd. Vienlaikus tiek secināts, ka ir vairākas produktu kategorijas, kuras esošā portfeļa ietvaros ir potenciāls attīstīt atbilstoši kategoriju attīstībai un lielumam tirgū, vienlaikus identificējot izmaksu efektīvākās kategorijas darba autors nosaka potenciālo zīmolu portfeļu vadības stratēģiju. Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Riekstiņš, R., Greitāne, R. (2024). Vairumtirdzniecības uzņēmuma zīmolu portfeļa vadības stratēģijas izstrāde: Maģistra darbs Rīga: RTU, UIVI katedra, maģistra profesionālā studiju programma “Līderība un vadība”. 122 lpp.
Keywords vairumtirdzniecība, mazumtirdzniecība, portfeļa vadība, produktu kategorijas
Keywords in English wholesale, retail, portfolio management, product categories
Language lv
Year 2024
Date and time of uploading 09.01.2024 20:34:08