Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
Biznesa organizācija un stratēģijas izstrāde Himalajas sāls importētājam Latvijā - Himalaya salt |
Nosaukums angļu valodā |
Business Organisation and Strategy Development for Himalayan Salt Importer in Latvia - Himalaya Salt |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Andrejs Koliškins |
Recenzents |
Andrejs Dzedons |
Anotācija |
Šajā maģistra darbā apskatīts uzņēmuma “Himalaya salt” organizēšanas un biznesa plānošanas process pirms jauna produkta laišanas tirgū. Uzņēmums importēs preces no Pakistānas. Darba mērķis ir izpētīt abus tirgus, saprast, kāda veida produktus ir jāimportē un kā tie jāpozicionē, lai tie atbilstu Latvijas tirgum. Izpētiet, vai ir iespējams iekļūt tirgū ar zemāku cenu un iegūt tirgus daļu.
Uzņēmums vēl nav reģistrēts un atrodas gan Latvijas, gan Pakistānas tirgus izpētes sākuma stadijā. Pēc vizītes Pakistānā ir atrasti potenciālie partneri un piegādātāji, kā arī informācijas avoti, kas saistīti ar Himalaju sāls eksportu. |
Atslēgas vārdi |
maģistra darbs, biznesa plāns, ārējā tirdzniecība, procesi, Pakistāna, Latvijas tirgus, tirgus izpēte, mārketinga plāns, zīmola veidošanas process, stratēģija. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
master thesis, business plan, foreign trade, processes, Pakistan, Latvian market, market research, marketing plan, branding process, strategy. |
Valoda |
eng |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.01.2024 11:52:13 |