Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Sociālo mediju stratēģiju ietekmes novērtējums uz lauksaimniecības produktu pārdošanu Kamerūnā |
Nosaukums angļu valodā |
Assessment of the Impact of Social Media Strategies on Sales of Agriculture Products in Cameroon |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Irēna Vaivode |
Recenzents |
Ilze Judrupa |
Anotācija |
Kamerūnas lauksaimniecības nozare ir cietusi no ilgstošas nolaidības, kas ir izraisījusi plašu neieinteresētību pašreizējo tūkstošgades iedzīvotāju vidū. Tāpēc ir ļoti svarīgi piešķirt prioritāti noteiktam lauksaimniecības mārketinga veidam, lai nodrošinātu lauksaimniecības nozares finansiālo dzīvotspēju. Sociālo mediju mārketinga stratēģiju izmantošana lauksaimniecības produktu mārketingā būtiski ietekmēs pārdošanu. Pārdošanas palielināšana ir būtisks šķērslis, ar ko saskaras Kamerūnas lauksaimnieki un lauksaimnieki. Pētījuma autora mērķis bija izstrādāt modeli, kas izmanto sociālo mediju mārketinga stratēģijas, lai palielinātu lauksaimniecības produktu pārdošanu Kamerūnā. Analīzes laikā autore identificēja četrus faktorus, kas ietekmē pārdošanu. Ir svarīgi atzīmēt, ka atšķirībā no citiem mainīgajiem lielumiem, kas uzrādīja nelielu ietekmi, tika atklāts, ka emuāru mārketinga stratēģijām un Instagram mārketinga stratēģijām ir būtiska pozitīva korelācija ar pārdošanu. |
Atslēgas vārdi |
Sociālo mediju mārketinga stratēģijas, Facebook mārketinga stratēģijas, WhatsApp mārketinga stratēģijas, emuāru mārketinga stratēģijas, lauksaimniecība. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Social media marketing strategies, Facebook marketing strategies, WhatsApp marketing strategies, Blog marketing strategies, Agriculture. |
Valoda |
eng |
Gads |
2024 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
08.01.2024 20:38:22 |